غذای خانگی سه سار چیتگر

حرکت زشت دختر سعید آقاخانی!!+ عکس - ژولی پولی

حرکت زشت دختر سعید آقاخانی!!+ عکس

حرکت زشت دختر سعید آقاخانی!!+ عکس

10 خرداد 1400

حرکت زشت دختر سعید آقاخانی!!+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به تازگی بازیگر نقش مرجان در سریال نون خ تصویری را از خودش منتشر کرده است که وی را با سیگاری در دست نشان می دهد.

کپشن اینستاگرام شیدا یوسفی:

جانان من
بدون احساس شک نمی شود صاحب ایمان شد .
پ ن : عکس برای فیلم است .

سریال نون خ:

نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «نون خ» مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. سریال نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز ۱۳۹۸ بود. این سریال در سه فصل با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است. و سه سال پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

شخصیت‌های اصلی

سعید آقاخانی در نقش نورالدین خانزاده در فصل یک تاجر تخمه بود و بده بستان‌هایی با پسرعمو خلیل داشت. در فصل دوم به یک تاجر ورشکسته که به نوعی سردسته هم محله ای‌های خودش است، تبدیل شد که همه اهل محل روی حرف او حساب می‌کنند. بازی و گویش او در فصل دو شیرین تر از فصل یک است و تکیه کلام «بامزه گفتم نه؟» او به دل مخاطب نشست.

آتنا مهیاری در نقش ماه کاووس

پاشا جمالی

سیدعلی صالحی

سیروس حسینی فر

سیروس سپهری

سیروس میمنت در نقش کیوان بازی می‌کند. کیوان عاشق همسرش و البته شعله‌های آبی گاز پیک نیکی است. تکیه کلام او «درود بر شرفت» است و کاراکترش خیلی خوب توانسته با مخاطب ارتباط برقرار کند.

شیدا یوسفی

صهبا شرافتی

کاظم نوربخش در نقش سلمان ایفای نقش می‌کند. سلمان خواستگار شیرین دختر نورالدین است که از هر فرصتی برای دلبری کردن از نورالدین و دخترش غافل نمی‌شود، اما خنده‌های بی‌مزه اش هم به دل مخاطب می‌نشیند. او گاوی به نام جاناتان دارد که بسیار مورد علاقه اش است و پس از زلزله به یکی از شخصیت‌های سریال تبدیل شده.

ماشاالله وروایی

ندا قاسمی

نسرین مرادی

هدیه بازوند