غذای خانگی سه سار چیتگر

حذف بابا پنجعلی و بازگشت بهبود در سری ششم سریال پایتخت - ژولی پولی

حذف بابا پنجعلی و بازگشت بهبود در سری ششم سریال پایتخت

حذف بابا پنجعلی و بازگشت بهبود در سری ششم سریال پایتخت

2 مرداد 1398

. با وجودیکه ۵ فصل سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری تاکنون بر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، نه تنها از محبوبیت این سریال چیزی کم نشده بلکه به محبوبیت و مخاطبان آن در هر سری افزوده شده است.

طبق وعده ای که عوامل سریال پایتخت داده بودند، قرار بود در نوروز ۹۸ قبل از لحظه سال تحویل فیلم سینمایی پایتخت از شبکه یک سیما پخش شود ولی به دلیل درگذشت ناگهانی خشایار الوند، عوامل سریال انگیزشان را برای ساخت فیلم سینمایی پایتخت از دست دادند.

اما عوامل سریال پایتخت قول داده اند که فصل ششم سریال پایتخت در نوروز ۹۹ بر روی آنتن شبکه یک سیما رود.

حذف باباپنجعلی و بازگشت بهبود به سریال پایتخت

صبح امروز الهام غفوری تهیه کننده برنامه پایتخت به صورت تلفنی مهمان برنامه سلام صبح بخیر شد و از دو اتفاق جدید که در سری ششم سریال پایتخت روی می دهد خبر داد.

خبر اول اینکه کاراکتر بهبود با بازی مهران احمدی به سریال پایتخت باز می گردد، خبر دوم هم اینکه کاراکتر بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه به دلیل تکراری شدن کاراکتر و خسته کننده شدن نقش بابا پنجعلی برای مخاطب و خود بازیگر در این بخش سریال پایتخت حذف شده است.

به دلیل پخش سریال پایتخت در ایام نوروز، به درگذشت بابا پنجعلی در مدتها قبل اشاره خواهد شد.

سایر بازیگران خانواده معمولی در سری ششم سریال پایتخت حضور خواهند داشت.

از بازیگران سریال پایتخت می توانیم به: محسن تنابنده (در نقش نقی معمولی)، ریما رامین فر (در نقش هما)، احمد مهرانفر (در نقش ارسطو عامل)، سارا و نیکا فرقانی اصل (در نقش سارا و نیکا)، نسرین نصرتی (در نقش فهیمه معمولی)، مهران احمدی (در نقش بهبود، همسر فهیمه)، بهرام افشاری (در نقش بهتاش فریبا، پسر بهبود) و … اشاره کنیم.

خبر پخش پایتخت ۶ در ایام نوروز ۹۹