غذای خانگی سه سار چیتگر

جواد جوادی در بچه مهندس ۴ کیست؟ - ژولی پولی

جواد جوادی در بچه مهندس ۴ کیست؟

جواد جوادی در بچه مهندس ۴ کیست؟

7 اردیبهشت 1400

جواد جوادی در بچه مهندس ۴ کیست؟+ را در قسمت سینما و تلویزیون مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری فارس محمدرضا رهبری بازیگر بچه مهندس گفت: وقتی این نقش به من پیشنهاد شد احساس کردم این شخصیت وجه‌های مشترکی با شخصیت من دارد و از خودم خیلی دور نیست. از لحاظ درونی و اخلاقی می‌گویم و حتی فیزیکی. چون فصل یک تا سه این سریال پخش شده بود و ذهنیتی به مخاطب داده بود حس می‌کردم خیلی با این نقش هماهنگ هستم.
قبل از اینکه «بچه مهندس ۴» پخش شود بازخوردهای خوبی نداشتم و همه ناراحت بودند چون که جواد جوادی را با بازیگر دیگری دیده بودند و انتظار داشتند آن بازیگر بیاید.
به شما پیام می دادند؟
بله در اینستاگرام دایرکت و کامنت می‌دادند و بعضا حرف‌های زشت می‌زدند و خیلی اذیت شدم و توهین شنیدم. این مدت خیلی سخت گذشت و استرس‌های زیادی به من وارد شد. چون در فصل‌های اول و دوم و سوم فاصله زمانی زیادی بوده اما خب فصل ۴ ادامه فصل سه در همان زمان بود.
از این موارد تا به حال داشتیم مثل خانم ستاره اسکندری که به جای مرحوم گلدره در سریال «نرگس» آمد و در خاطرات خانم اسکندری خواندم که چقدر اذیت شده است اما بعد از اینکه چند قسمت پخش شد مردم با او ارتباط برقرار کردند.
برای جواد تصورمان این بود که خیلی طول می‌کشد تا این ارتباط برقرار شود اما خودم شاهد بودم که از قسمت سه به بعد بازخوردهای خیلی خوبی گرفتم. حتی در صفحه شخصی‌ام دیدم  بازیگر قبلی نقش جواد با توجه به حاشیه‌های ایجاد شده و نپذیرفتن نقش جواد در ادامه فصل جدید از طرف همان طرفداران نقد شده که بعضا پیام‌هایشان را در کامنت‌ها و دایرکتم می‌بینم.

محمد رضا رهبری کیست؟

محمدرضا رهبری بازیگر اهل ایران است.

محمدرضا رهبری در سال ۱۳۸۴ با سریال گل‌ریزان شناخته شد و با سریال میوه ممنوعه (نقش سینا) توانست به شهرت برسد.

زندگی‌نامه

محمدرضا رهبری فعالیت خود را از سال ۱۳۸۱ با کلاس بازیگری آغاز کرد و بعد از آن در دانشگاه بازیگری خواند قبل از اینکه وارد دانشگاه شود و قبل از کلاس بازیگری در تئاتر بازی می‌کرد. اولین سریال وی گل‌ریزان بود در برنامه «موج نو تاکسی» مجری بوده که سال ۸۴ از شبکه دو پخش شد و می‌توان گفت با آن برنامه معرفی شد بعد با سریال میوه ممنوعه (مجموعه تلویزیونی) (نقش سینا) را بازی کرد و با آن سریال بیشتر دیده شد. او در سال ۱۴۰۰ در فصل چهارم سریال بچه مهندس به ایفای نقش پرداخت.