غذای خانگی سه سار چیتگر

چکار کنیم در محیط کار به کرونا مبتلا نشویم؟+ جلوگیری از ابتلا به کرونا در محیط کار - ژولی پولی

چکار کنیم در محیط کار به کرونا مبتلا نشویم؟+ جلوگیری از ابتلا به کرونا در محیط کار

چکار کنیم در محیط کار به کرونا مبتلا نشویم؟+ جلوگیری از ابتلا به کرونا در محیط کار

16 فروردین 1399

چکار کنیم در محیط کار به ویروس کرونا مبتلا نشویم؟، راهکارهایی برای جلوگیری از کرونا در محیط کار را در بخش سلامت ژولی پولی مطالعه کنید.

اگر در ایام کرونایی مجبور هستید در محیط کار خود حاضر شوید، چند نکته را رعایت کنید تا به ویروس کرونا مبتلا نشوید و بتوانید در صحت و سلامت کامل به کار خود ادامه دهید:

چکار کنیم در محیط کار به ویروس کرونا مبتلا نشویم؟

۱ – ساعت، انگشتری، النگو، دستبند و سایر اکسسوری های زینتی را استفاده نکنید.

۲ – از خانه غذا و قاشق و چنگال و فلاسک آب و چندین لیوان یکبار مصرف را همراه خود به محل کار ببرید، غذا را در ظرفی که به محیط کار برده اید میل نمایید، غذا را به شخصی تعارف نکنید و از شستن ظرف غذا در محیط کار خودداری نمایید.

۳ – قبل از شروع به کار خودتان با دستکش یکبار مصرف، کیبورد، تلفن و میز و هر چیزی که می خواهید به آن دست بزنید را با الکل طبی ۷۰ درصد یا ژل ضدعفونی نمایید.

۴ – اولین دستمال کاغذی موجود در جعبه دستمال کاغذی را بیرون بیاورید و در سطل آشغال بیاندازید، زیرا دستمال کاغذی که در مجاورت با هوا است آلوده به ویروس ها و باکتریها می باشد.

۵ – دستکش یکبار و ماسکی را که استفاده کرده اید را در یک کیسه پلاستیکی بیاندازید و در آن را ببندید و سطل آشغال بیاندازید و دستان خود را با آب و صابون به خوبی شستشو دهید.

در صورت تمایل مشاهده کنید: روشهایی ساده برای ضدعفونی خانه و محیط کار در ایام کرونا

جلوگیری از کرونا در محیط کار

۶ – اجازه ندهید کسی از فاصله یک متر و نیم به شما نزدیکتر شود و اگر نیاز است چیزی را به همکاران خود نشان دهید، عکس آن را در شبکه های اجتماعی برای یکدیگر ارسال نمایید.

۷ – از گوشی موبایل مشترک با هیچ کس در محیط کار استفاده نکنید.

۸ – هر یکساعت یکبار و قبل از خوردن هر چیزی دستان خود را به خوبی با آب و صابون بشویید.

۹ – موقع بیرون آمدن از دستشویی (سرویس بهداشتی) درب آن را نبندید تا مجبور نباشید با دستان تمیز به درب دستشویی دست بزنید.

۱۰ – هواکش دستشویی را خاموش نکنید، پنجره های محیط کار خود را باز کنید که جریان هوا در محیط وجود داشته باشد و پس از دست شدن به کلیدهای برق نیز دستان خود را با آب و صابون بشویید.

اگر برایتان امکان دارد در روزهایی که ویروس کرونا به بزرگترین مشکل جهان تبدیل شده است، در خانه بمانید و از طریق دورکاری کارهایتان را انجام دهید.

ولی اگر بنا به شرایطی که دارید باید در محیط کاری خود حاضر شوید، بهداشت فردی را رعایت کنید که ویروس کرونا مبتلا نشوید.