غذای خانگی سه سار چیتگر

جرم سحر تبر چیست؟+ بیوگرافی سحر تبر - ژولی پولی

جرم سحر تبر چیست؟+ بیوگرافی سحر تبر

جرم سحر تبر چیست؟+ بیوگرافی سحر تبر

15 مهر 1398

به تازگی خبر بازداشت یکی از شاخهای اینستاگرام به نام سحر تبر در شبکه های مجازی منتشر شده است.

سحر تبر با نام واقعی فاطمه.خ در ابتدا با شکل ظاهری عروس مردگان به شهرت رسید و وقتی استقبال طرفدارانش را دید به همین رویه ادامه داد و توانست فالوورهای زیادی در اینستاگرام بدست آورد.

بیوگرافی سحر تبر:

سحر تبر با نام اصلی فاطمه.خ در ۳ اسفند سال ۱۳۷۶ در تهران متولد شده است.

سحر تبر صرفا به دلیل چهره ی عجیب و غریبی که از خودش در اینستاگرام منتشر کرده به شهرت رسیده است.

بسیاری از افراد وی را در فضای مجازی دنبال می کنند تا به علت شکل ظاهری وی پی ببرند.

شایعات در مورد شکل ظاهری سحر تبر بسیار است: برخی می گویند وی شکست عشقی خورده به همین دلیل خودش را به شکل عروس مردگان درست کرده است، برخی می گویند عملهای زیبایی بر روی وی جواب نداده و به این شکل در آمده است و …

اما حقیقت این است که سحر تبر فقط گونه و بینی اش را عمل کرده و کمی خودش را لاغر کرده و بقیه ی شکل ظاهری اش مربوط به فتوشاپ می باشد نه چیز دیگری…

البته فتوشاپ انجام شده بر روی چهره ی سحر تبر حرفه ای نیست و با کمی دقت مخاطب به آن پی می برد.

وی البته از اینکه مورد قضاوت قرار بگیرد شاکی است و می گوید وقتی کسی او را نمی شناسد چرا باید به وی فحش بدهد، خودش می گوید این سبک زندگی را دوست دارد.

اما آخرین خبرها حاکی است فاطمه.خ معروف به سحر تبر در مهر ماه سال ۱۳۹۸ به دلیل ترویج خشونت، کسب درآمد از راه نامشروع، توهین به مقدسات، چهره ی هنجارشکن و گریم مشمئز کننده و … بازداشت شده است.

امروز صبح در برنامه ی سلام صبح بخیر کارشناس جرایم سایبری به بررسی دلیل بازداشت سحر تبر و جرم وی اشاره کرد که در زیر می توانید ویدئوی آن را مشاهده نمایید: