غذای خانگی سه سار چیتگر

جدیدترین مدلهای کیف زنانه و دخترانه سال ۹۸ - ژولی پولی

جدیدترین مدلهای کیف زنانه و دخترانه سال ۹۸

جدیدترین مدلهای کیف زنانه و دخترانه سال ۹۸

8 اسفند 1397

با ورود به سال ۲۰۱۹ و با نزدیک شدن به نوروز سال ۹۸، خانم ها و دختران خوش سلیقه که همواره به دنبال مد روز هستند تا همیشه زیبا و خوش استایل جلوه کنند این روزها به تب و تاب افتاده اند تا در ایام نوروز به بهترین شکل ظاهر شوند و لباسی را بپوشند که برازنده ی آنهاست.

برخی از خانم ها علاوه بر انتخاب لباس مناسب، به کیف دستی خود نیز اهمیت ویژه می دهند و سعی می کنند در انتخاب کیف نیز حساس باشند و کیفی را انتخاب کنند که با تیپ آنها هماهنگی داشته باشد.

کیف-مدل-جدید-دخترانه-مدل-۲۰۱۹

برخی از طرفداران مد اعتقاد دارند که کیف باید با کفش ست باشد یا لااقل کیف و کفش باید همرنگ باشند.

ولی مهمترین چیزی که باید به آن دقت کنید این است که کیف انتخاب شده باید با تیپ شما هماهنگی داشته باشد. یعنی اگر مانتو مجلسی می پوشید و تیپ اتوکشیده ای دارید کیفتان نباید اسپرت باشد یا برعکس.

سایز کیف هم در انتخاب کیف می تواند بسیار موثر باشد، برخی وسایل بیشتری در کیفشان قرار می دهند پس باید کیف بزرگتری انتخاب کنند. ولی اگر کیف کوچک انتخاب کنید حمل آن راحت تر است.

مدل-کیف-زنانه-مدل-۲۰۱۹

اگر تمایل دارید کیف را بر روی کتف (دوش) خود بیاندازید باید دقت داشته باشید کیف دستی شما حتما، بند رو دوشی داشته باشد ولی اگر همیشه برای حمل کیف از دسته ی متصل کوچک روی آن استفاده می کنید نیازی نیست بند رو دوشی داشته باشد.

ما در مجله خبری ژولی پولی تعدادی از کیف های مدرن و زیبا را که می تواند برای خرید و انتخاب بهتر به شما ایده دهد را گردآوری کرده ایم که می توانید در زیر مشاهده نمایید.