غذای خانگی سه سار چیتگر

جدیدترین مدلهای لباس عروس پوشیده - ژولی پولی

جدیدترین مدلهای لباس عروس پوشیده

جدیدترین مدلهای لباس عروس پوشیده

19 آذر 1398

دختران از بچگی رویای پوشیدن لباس سفید عروسی را در سر می پرورانند و به این فکر می کنند که روزی بزرگ می شوند و پسری با اسب سفید به دنبالشان می آید و خوشبختی را برایشان به ارمغان می آورد.

البته برخی از عروس ها و دامادها این روزها بخاطر هزینه های بالای عروسی از گرفتن جشن عروسی صرفنظر می کنند، ولی کمتر دختری است که اشتیاق پوشیدن لباس سفید عروسی را نداشته باشد.

مدل لباس عروس پوشیده

برخی دختران دوست دارند لباس عروسی گرانقیمت بخرند که تمام چشم ها را به خود خیره کنند، اما بعضی از دخترها ترجیح می دهند که لباسی سفید و ساده به عنوان لباس عروسی خود انتخاب نمایند.

عروس خانم هایی که محجبه هستند لباس پوشیده ای را انتخاب می کنند تا در جشن عروسی خود راحت باشند و اگر عکسی از آنها در فضای مجازی منتشر شد دچار چالش نشوند.

لباس عروس های پوشیده برای عروس خانم هایی که مشهور هستند نیز بسیار مناسب است زیرا در صورت انتشار عکسهای آنها در شبکه های اجتماعی،مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود.

مدل لباس عروس پوشیده

البته برخی از عروس خانم ها هم ترجیح می دهند لباس دکلته یا راحتی داشته باشند که این بستگی به سلیقه ی شخصی هر فردی دارد.

افرادی که لباس عروس محجبه و پوشیده را انتخاب می کنند دیگر نیازی به پوشیدن چادر یا شنل و شال برای پوشش سر و گردن خود ندارند.

در قدیم لباس های عروسی براساس موقعیت های جغرافیایی هر منطقه ای طراحی می شد که در رنگ ها و طرح های سنتی بودند.

لباس عروس محجبه

این روزها در سراسر جهان لباس عروس سفید رنگ عمومیت دارد البته برخی از عروس خانم ها لباس عروس هایی با رنگ گلبهی و بنفش یاسی، پوست پیازی و آبی آسمانی و رنگ های روشن و ملایم را برای مراسم عقد خود خریداری می کنند.

اگر هزینه ی کمی را برای جشن عروسی خود در نظر گرفته اید، نیازی نیست لباس عروسی را خریداری کنید بلکه می توانید از مزون هایی که لباس عروسی کرایه می دهند، لباس عروسی را برای یک شب اجاره کنید.

جدیدترین مدل لباس عروس پوشیده

خودتان را اذیت نکنید، مهم نیست که هزینه ی زیادی را در شب عروسی متقبل شوید مهم این است که در کنار همسفر زندگیتان خوشبخت شوید و آغاز زندگی مشترکتان با خوشی و شادی آغاز کنید.

ما در مجله خبری ژولی پولی تعدادی عکس لباس عروس مدل جدید را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این عکس ها بتواند برای خرید یا دوخت لباس عروسی به شما دوستان عزیز ایده بدهد.