غذای خانگی سه سار چیتگر

جدیدترین عکس پروفایل روز مادر+ عکس تبریک روز مادر - ژولی پولی

جدیدترین عکس پروفایل روز مادر+ عکس تبریک روز مادر

جدیدترین عکس پروفایل روز مادر+ عکس تبریک روز مادر

20 بهمن 1398

جدیدترین عکس پروفایل روز مادر، عکس پروفایل روز زن، عکس پروفایل مادر و دختر، عکس مادرم روزت مبارک، عکس تبریک روز مادر، عکس تبریک روز مادر باردار در ژولی پولی

اگر تمایل داشته باشید در روزهای مانده به روز مادر که در ۲۶ بهمن مصادف با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) واقع شده است می توانید عکس پروفایل اینستاگرام و یا عکس پروفایل سایر شبکه های اجتماعی خود را متناسب با روز مادر و روز زن تغییر دهید.

مادر عزیزم روزت مبارک

ما در هر سن و در هر موقعیت اجتماعی که باشیم فرقی نمی کند اگر تا دنیا دنیا هم تلاش کنیم نمی توانیم ذره ای از محبت های بی دریغ مادرمان را جبران کنیم

اما در روز مادر می توانیم کارت پستالی زیبا یا عکسی برای مادر خود بفرستیم و این روز را به مادرمان تبریک بگوییم.

البته باید به نزد مادران خود برویم و بر دستان مادرانمان بوسه بزنیم و به آنها یادآوری کنیم که مهمترین دارایی زندگی ما هستند.

برخی از زنان هم در شرف مادر شدن هستند و دوران شیرین و پر فراز و نشیب بارداری را سپری می کنند، همسران و اعضای خانواده ی این زنان نیز می توانند عکس زیبایی که برای مادران آینده است را برایشان ارسال کنند.

مدل های جدید کیک روز مادر

بهترین مامان دنیا روزت مبارک

و اما زنانی هستند که هنوز نتوانسته اند طعم شیرین مادر شدن را تجربه کنند و برخی دیگر از نعمت مادر شدن محروم هستند، همسران و سایر اعضای خانواده ی این خانم ها هم می توانند عکسی را برای روز زن برای این بانوان ارسال کنند.

ما در مجله خبری ژولی پولی پیشاپیش میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و روز زن را به تمام زنان ایران زمین تبریک می گوییم و در ادامه تعدادی عکس پروفایل و تبریک روز مادر و روز زن را گردآوری کرده ایم.

عکس تبریک روز مادر:

عکس تبریک روز زن:

عکس تبریک روز مادر به زنان باردار: