غذای خانگی سه سار چیتگر

تیم ملی ایران با نتیجه تساوی مقابل عراق با افتخار صعود کرد - ژولی پولی

تیم ملی ایران با نتیجه تساوی مقابل عراق با افتخار صعود کرد

تیم ملی ایران با نتیجه تساوی مقابل عراق با افتخار صعود کرد

26 دی 1397

تیم ملی ایران و عراق امروز سال ۱۹:۳۰ به وقت ایران در استادیوم آل مکتوم دبی برای جدال بر سر صدرنشینی گروه D به مصاف هم رفتند تا سومین بازی خود را در جام ملتهای آسیا به معرض نمایش بگذارند.

این بازی برای ایران و عراق نسبت به ویتنام و یمن از حساسیت کمتری برخوردار بود، زیرا ایران و عراق هر دو صعودشان به مرحله ی بعد حتمی بود ولی ویتنام و یمن بازی حساس تری را برای صعود به مرحله ی بعد پیش رو داشتند.

تیم ملی ایران با برد در دو بازی قبل مقابل تیم ملی ویتنام و یمن و کسب ۶ امتیاز با تفاضل گل ۷ به عنوان سرگروه در گروه خودش نیازی به برد نداشت ولی عراق با کسب ۶ امتیاز در دو بازی قبل و تفاضل گل ۴ در رده ی دوم گروه قرار گرفته بود و باید تلاش بیشتری می کرد تا به عنوان صدرنشین به مرحله ی بعد صعود کند.

تیم ملی ایران و عراق تا به امروز ۱۸ بار با هم مبارزه کرده بودند که ایران ۱۲ بار به پیروزی رسیده بود، عراق ۲ بار به پیروزی رسیده و ۴ بار هم به نتیجه مساوی رسیده بودند، تمام نتایج قبل برتری تیم ملی کشورمان را نسبت به تیم ملی عراق نشان می داد.

بچه های کارلوس کی روش تمام تلاششان را کردند که بهترین بازی را ارائه دهند و سرانجام با نتیجه صفر بر صفر مقابل تیم ملی عراق به تساوی رسید و با کسب یک امتیاز در این بازی به دلیل تفاضل گل بیشتر به  عنوان صدرنشین به مرحله ی یک هشتم صعود کرد.

تیم ملی ویتنام هم با نتیجه ۲ بر ۰ مقابل تیم ملی یمن به پیروزی رسید و از گروه D به ترتیب تیم ملی ایران، تیم ملی عراق و تیم ملی ویتنام به مرحله ی بعد صعود کردند.

ما در سایت ژولی پولی برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت در مرحله ی بعد و رسیدن به مقام قهرمانی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ را داریم.