غذای خانگی سه سار چیتگر

تصاویر استایل هنرمندان در سی و هفتمین جشنواره فجر - ژولی پولی

تصاویر استایل هنرمندان در سی و هفتمین جشنواره فجر

تصاویر استایل هنرمندان در سی و هفتمین جشنواره فجر

12 بهمن 1397

سی و هفتمین جشنواره فجر در روز ۱۰ بهمن ماه شروع شد و در روز ۲۲ بهمن به پایان می رسد.

امسال هم مثل سالهای گذشته هنرمندان در بخش های مختلف سودای سیمرغ، نگاه نو، انیمیشن، مستند، فیلم کوتاه به رقابت با یکدیگر می پردازند.

از فیلم هایی که در سی و هفتمین جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ با هم رقابت می کنند می توانیم به: ناگهان درخت، مسخره باز، ماجرای نیمروز ۲: رد خون، قسم، قصر شیرین، مردی بدون سایه، غلامرضا تختی، شبی که ماه کامل شد، طلا، متری شش و نیم، سمفونی نهم، درخونگاه، جمشیدیه، پالتو شتری، تیغ و ترمه، آشفته گی، سال دوم دانشکده من، سرخپوست، ۲۳ نفر، بنفشه آفریقایی، ایده اصلی، خون خدا، شبی که ماه کامل شد، ناگهان درخت اشاره کنیم.

بانوان و آقایان هنرمند در این دوره جشنواره فجر هم مثل ادوار گذشته با تیپ های متفاوت و پوشش های جذاب ظاهر شده اند و برای افرادی که به استایل سلبریتی ها علاقمند هستند قطعا دیدن لباس های هنرمندان بخصوص بازیگران معروف سینما و تلویزیون لذت بخش است.

برخی جوانان علاقمند به الگو برداری از مدل و رنگ لباس، رنگ مو، آرایش و مدل موهای بازیگران هستند و این موضوع در سراسر جهان امری عادی به شمار می آید.

در ایران هم مردم علاوه بر اینکه علاقمند به زندگی شخصی هنرمندان هستند و تمایل دارند اطلاعاتی از ازدواج و تعداد فرزندان بازیگران و خوانندگان و … داشته باشند، وقتی راجع به لباس و تیپ هنرمندان هم صحبت به میان می آید از خود علاقه نشان می دهند.

در زیر تعدادی از تصاویر استایل هنرمندان خانم و آقا در سی و هفتمین جشنواره فجر را گردآوری کرده ایم.