غذای خانگی سه سار چیتگر

تزیین کدو حلوایی (ویژه شب یلدا و جشن هالووین) - ژولی پولی

تزیین کدو حلوایی (ویژه شب یلدا و جشن هالووین)

تزیین کدو حلوایی (ویژه شب یلدا و جشن هالووین)

7 آبان 1400

کدو حلوایی یا کدو تنبل جزو میوه های زمستانی است که شکل ظاهری زیبا و خواص بی شماری دارد بطوریکه حتی افرادی که مزه آن را تست نکرده اند دوستدارش هستند.

شکل ظاهری و رنگ های متنوع (نارنجی، زرد، سبز، سفید و مشکی) آن باعث شده که تزیین شده آن در جشن هالووین و جشن شب یلدا خودنمایی کند.

جشن هالووین هر ساله در ۳۱ اکتبر مصادف با ۹ آبان در کشورهای مغرب همچون انگلیس، ایرلند، اسکاتلند، آمریکا و … برگزار می شود و جزو جشن های سنتی اروپا و آمریکا است. افراد در این شب لباس های عجیب و غریب و وحشتناک می پوشند، جزو جدایی ناپذیر جشن هالووین و در واقع نماد هالووین کدو تنبل است که برای آن چشم و دهان ترسناک درست می کنند و داخل آن را خالی می کنند و شمع در داخل کدو حلوایی روشن می کنند.

جشن شب یلدا هم که در ۳۰ آذر و شب ۱ دی هر ساله در ایران برگزار می شود و جزو جشن های سنتی و باستانی آریایی هاست، که خانواده ها در این شب دور هم جمع می شوند و با خوردن آجیل، هندوانه، انار و … و شادی به استقبال ننه سرما و زمستان می روند.

اگر شما دوستان عزیز هم تمایل دارید به مناسبت جشن شب یلدا یا جشن هالووین کدو حلوایی را تزیین کنید، با ژولی پولی همراه باشید و تصاویر زیبای کدوتنبل های تزیین شده را مشاهده کنید و از آنها ایده بگیرید و کدو حلوایی های خود را به بهترین شکل ممکن مزین کنید.