غذای خانگی سه سار چیتگر

واکنش مجری تلویزیون به تبلیغ شربت گیاهی توسط بهنوش بختیاری - ژولی پولی

واکنش مجری تلویزیون به تبلیغ شربت گیاهی توسط بهنوش بختیاری

واکنش مجری تلویزیون به تبلیغ شربت گیاهی توسط بهنوش بختیاری

6 اسفند 1398

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است در عرصه تبلیغات نیز فعالیت می کند، به تازگی ویدئویی را بصورت استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که در فضای مجازی بحث برانگیز شد.

تبلیغ جدید بهنوش بختیاری تا جایی جنجالی شد که به تازگی محمد دلاوری مجری صدا و سیما در شبکه پنج سیما نسبت به تبلیغ بهنوش بختیاری واکنش نشان داد.

تبلیغ شربت گیاهی توسط بهنوش بختیاری:

ماجرا از این قرار بوده که بهنوش بختیاری یک شربت گیاهی را تبلیغ می کند و در این تبلیغ اشاره به تاثیرات درمانی این شربت گیاهی برای بیماری های تنفسی و کبد چرب می کند.

ویدئوی همدردی چینی ها با مردم ایران برای مقابله با ویروس کرونا

بهنوش بختیاری داروی کرونا تبلیغ کرد

اما این تمام ماجرا نیست، در حالی که الان تعدادی از هموطنانمان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و هنوز هیچ درمان قطعی برای آن کشف نشده است، بهنوش بختیاری در تبلیغ شربت گیاهی به ویروس کرونا نیز اشاره می کند البته نه برای درمان یا پیشگیری بیماری کرونا بلکه برای تقویت سیستم ایمنی بدن.

واکنش مجری تلویزیون به تبلیغ شربت توسط بهنوش بختیاری:

محمد داوری مجری شبکه پنج سیما در زمینه تبلیغات کالاهای مختلف توسط بهنوش بختیاری و به تبلیغ این شربت گیاهی برای درمان کرونا واکنش نشان داده است.

در زیر می توانید ویدئو واکنش محمد داوری نسبت به تبلیغات بهنوش بختیاری را مشاهده نمایید:

بهنوش بختیاری تحت پیگرد قانونی قرار گرفت:

آخرین خبرها حاکی است بهنوش بختیاری بخاطر تبلیغات این شربت برای درمان کرونا تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

طبق ویدئویی که به تازگی بهنوش بختیاری بانوی هنرمند کشورمان در پیج اینستاگرامش منتشر کرده، مشکل از طریق دادستانی و قوه قضائیه حل شده است.