غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی مریم اربابی معلم فداکار گرمه+ مریم اربابی معلم فداکار بر اثر کرونا درگذشت - ژولی پولی

بیوگرافی مریم اربابی معلم فداکار گرمه+ مریم اربابی معلم فداکار بر اثر کرونا درگذشت

بیوگرافی مریم اربابی معلم فداکار گرمه+ مریم اربابی معلم فداکار بر اثر کرونا درگذشت

23 آبان 1399

بیوگرافی مریم اربابی معلم فداکار گرمه+ معلم فداکار گرمه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت را در ژولی پولی مشاهده نمایید.

مریم اربابی معلم فداکار که به کووید ۱۹ مبتلا شده بود تا لحظات پایانی عمر خود روی تخت بیمارستان به شاگردانش آموزش مجازی می داد.

به تازگی خبری در رسانه ها منتشر شد که همه ی مردم را متاثر کرد.

مریم اربابی آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه استان خراسان شمالی که از چند روز قبل به ویروس کرونا مبتلا شده بود و در بیمارستان بستری شده بود، درگذشت.

این معلم نمونه و فداکار که عاشق شغلش و تدریس کردن بود تا آخرین لحظات زندگیش بر روی تخت بیمارستان به دانش آموزانش درس می داد.

مشاهده نمایید: دروازه بان تیم ملی بر اثر کرونا درگذشت

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پیامی را برای درگذشت خانم مریم اربابی با متن زیر منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّهُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَهً مَرْضِیَّهً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی

خبر درگذشت همکار گرانقدر سرکار خانم «مریم اربابی» آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه؛ موجب تالم و تاثر فراوان گردید.تصویر این آموزگار فداکار که علیرغم بیماری سخت و در تخت بیمارستان با دغدغه ای فراوان پیگیر یادگیری دانش آموزانش بود نمایانگر فداکاری انسان های وارسته ای است که شکوه نام معلمی را معنا می بخشند.

اینجانب ضایعه دردناک فقدان این مدافع حریم تعلیم و تربیت را به جامعه فرهنگیان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و برای این فرهیخته دلسوز و پرتلاش، که عمر ارزشمند خود را صرف پرورش کودکان این مرزوبوم ساخت و تا واپسین لحظات نیز از مسئولیت خطیر معلمی غافل نشد، از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با شهدا و ائمه معصومین، برای خانواده مکرم آن مرحومه صبر و شکیبایی و برای کلیه معلمان و فرهنگیان بزرگوار که در این شرایط سخت با عزمی راسخ در خط مقدم عرصه تعلیم و تربیت هستند، سلامتی و عزت خواستارم.