غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر نقش اصلی رعنا در سریال بی قرار - ژولی پولی

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر نقش اصلی رعنا در سریال بی قرار

بیوگرافی لاله اسکندری بازیگر نقش اصلی رعنا در سریال بی قرار

29 آذر 1397

به بهانه پخش سریال بی قرار که هر شب در ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه ۲ سیما پخش می شود، می خواهیم به بیوگرافی بازیگر اصلی سریال بی قرار، لاله اسکندری اشاره کنیم.

لاله اسکندری در ۳۰ آذر ۱۳۵۴ در تربت حیدریه متولد شده است.

وی در رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز تحصیل کرده است.

لاله اسکندری در یک خانواده هنرمند بزرگ شده است، عموی وی عبدالحسین اسکندری مجری رادیو و تلویزیون، خواهرانش سارا اسکندری (چهره پرداز) و ستاره اسکندری (بازیگر تلویزیون و سینما) و برادرش سیامک اسکندری (عکاس) می باشد.

لاله اسکندری و خواهرانش
ستاره اسکندری، سارا اسکندری و لاله اسکندری

لاله اسکندری متاهل است و سال ۱۳۸۶ در تبریز در یکی از نمایشگاه های صنعت ساختمان با آقای ساسان فیروزی آشنا شد که سرانجام این آشنایی به ازدواج ختم شد.

لاله اسکندری در ابتدا فعالیت خود را در چهره پردازی آغاز نمود.

وی سال ۱۳۷۸ با دو فیلم سینمایی “متولد ماه مهر” و “شراره” بازیگری در سینما را تجربه کرد.

ستاره اسکندری در تلویزیون با سریال “خاک سرخ” به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در نقش لیلا شناخته شد.

او به غیر از بازیگری سینما و تلویزیون، در هنرهای تجسمی و عکاسی مهارت دارد و چندین نمایشگاه برگزار کرده و از سال ۸۷ با شهرداری تهران در بخش زیباسازی شهری فعالیت می کند.

از آثار لاله اسکندری به فیلم های سینمایی شراره، متولد ماه مهر، این زن حرف نمی زند، مالیخولیا، نطفه شوم، ماهور، هزارپا و … سریال های خاک سرخ، مشق عشق، رسم عاشقی، در چشم باد، سالهای برف و بنفشه، اولین انتخاب، بی قرار و … تله فیلم های اوهام، سایه روشن، تنهایی، ناشناس، خشاب خالی، گروگان، اولین تکیه گاه، سلمان و … می توانیم اشاره کنیم.

لاله اسکندری و همسرش
لاله اسکندری و همسرش ساسان فیروزی

این شب ها شاهد هنرنمایی لاله اسکندری در نقش “رعنا” در سریال بی قرار هستیم، رعنا زنی است که سالها قبل در پی رسیدن به پول و موقعیت از خانه خود در مشهد فرار کرده، به تهران آمده و با به ازدواج موقت رامین (با بازی کامران تفتی) در آمده و صاحب یک دختر شده و به دلیل توزیع مواد مخدر پنج سال در زندان بوده است و حال از زندان آزاد شده و به جویای فرزندش است. هانیه (دختر رعنا) این چند سال در خانواده فروهر بزرگ شده است و رعنا سعی دارد تا بتواند سرپرستی فرزندش را به عهده بگیرد و …

سریال بی قرار را هر شب پیگیری کنید تا ببینیم این سریال پرطرفدار چگونه به پایان می رسد.

ما در بخش بیوگرافی هنرمندان تیم ژولی پولی برای خانم لاله اسکندری و خانواده ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون داریم.