غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی عباس قانع شگفتی دنیای گزارشگری - ژولی پولی

بیوگرافی عباس قانع شگفتی دنیای گزارشگری

بیوگرافی عباس قانع شگفتی دنیای گزارشگری

7 بهمن 1397

عباس قانع پدیده ی گزارشگری این روزهاست که با تفسیر زیبای فوتبال های جام ملتهای آسیا و استفاده از تکه کلام های جالب و مهیج حسابی در دل اهالی دنیای مجازی جا باز کرده است.

عباس قانع گزارشگری بسیار باهوش و خلاق است که دایره ی لغات وسیعی دارد و در لحظات حساس خوب می داند از چه کلماتی استفاده کند که حس بیشتری را به مخاطب القا کند.

وی راه گزارشگران موفق انگلیسی و آمریکای جنوبی را در پیش گرفته است و قطعا یک روز به جایگاه بسیار خوبی می رسد.

عباس قانع گزارشگری ورزش های دیگر همچون هندبال، اسکواش، فوتبال ساحلی، فوتسال، بسکتبال و … را تجربه کرده است ولی خودش علاقه ای ویژه به تفسیر مسابقات فوتبال دارد.

عباس قانع عزآبادی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۸ در یزد متولد شده است.

دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی می باشد.

وی مدرک مربیگری C  آسیا را دارا می باشد.

از کودکی علاقه ی خاصی به فوتبال بازی کردن داشته ولی به دلیل شرایط جسمانی نتوانسته فوتبال را ادامه دهد و مسیرش را به سمت گزارشگری تغییر داده است.

عباس قانع گزارشگر فوتبال

جرقه ی گزارشگری از سال ۱۹۹۸ با صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی فرانسه و گزارش های جواد خیابانی در او روشن شد.

در سال ۱۳۸۴ در باشگاه خبرنگاران جوان یزد یک دوره گویندگی را گذراند.

عباس قانع با تلاشی که برای گزارشگری از خود نشان داد موفق شد در سن ۱۷ سالگی برای نخستین بار بازی استقلال تهران و مس کرمان را گزارش کند که بصورت زنده از رادیو ورزش پخش سراسری می شد و بدین طریق اولین همکاری خود در زمینه ی گزارشگری را با رادیو کرمان آغاز کرد.

وی در برنامه ۱+۵ که از شبکه شما با موضوع تخصصی والیبال پخش می شود به عنوان مجری حضور دارد.

عباس قانع این روزها با شبکه اینترنتی آنتن همکاری می کند و گزارش های بسیار زیبا و مهیج او برای بازیهای جام ملتهای آسیا با لوگو آنتن از سایت ورزش ۳ قابل مشاهده است.

عباس قانع مسیری سرشار از موفقیت و پیشرفت در پیش دارد و با پشتکاری که از خود نشان می دهد قطعا می تواند به یکی از گزارشگران طراز اول ایران تبدیل شود و تحولی خاص در گزارشگری فوتبال ایران ایجاد کند.

ما در سایت ژولی پولی برای عباس قانع آرزوی موفقیت روز افزون داریم.