غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی صادق محرمی فوتبالیست+ عکس - ژولی پولی

بیوگرافی صادق محرمی فوتبالیست+ عکس

بیوگرافی صادق محرمی فوتبالیست+ عکس

14 خرداد 1400

بیوگرافی صادق محرمی فوتبالیست+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

صادق محرمی زاده ۱۱ اسفند ۱۳۷۴ در تالش بازیکن فوتبال اهل ایران است برای باشگاه فوتبال دینامو زاگرب و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

وی همچنین برای برای تیم ملی فوتبال جوانان و نوجوانان ایران نیز بازی کرده‌است. او در تاریخ ۸ تیر ۱۳۹۵ با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

صادق در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ و بعد از صعود پرسپولیس به مرحله ¼ نهایی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که از این تیم جدا می‌شود و به دینامو زاگرب کرواسی می‌پیوندد و پس از گذشت یک سال دوباره به تیم سابق خود یعنی پرسپولیس می‌پیوندد.

باشگاه‌ها:

ملوان:

صادق محرمی در تمام رده‌های تیم فوتبال ملوان بندرانزلی بازی کرده‌است. همچنین وی خدمت سربازی را در این تیم با انجام ۴۰ بازی به پایان رسانده‌است. ملوان بندرانزلی تیمی بود که صادق محرمی را به سطوح بالاتر فوتبال معرفی کرد.

پرسپولیس:

در نقل و انتقالات تابستانی سال ۱۳۹۵، صادق محرمی با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

صادق محرمی در اولین تجربه حضورش در پرسپولیس توانست رقبای بزرگی همچون ۲ ملی پوش در پست خود یعنی رامین رضاییان و حسین ماهینی را هم پشت سر بگذارد و به عنوان دفاع راست سرخپوشان در لیگ برتر بازی کند؛ برانکو با بازی دادن به محرمی اعتماد به نفس و تجربه لازم را به وی داد و نمایش قابل قبول صادق محرمی در پرسپولیس خود گویای مثبت بودن اعتماد برانکو ایوانکوویچ به وی می‌باشد.

صادق محرمی در نخستین سالی که در پرسپولیس حضور داشت توانست به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران ۱۳۹۵–۹۶ برسد؛همچنین در همان فصل پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶ نیز شد.

محرمی موفق شد با ۲۳ بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس و با تنها دریافت ۲ کارت زرد، جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران فصل ۱۳۹۶–۹۷ را برای دومین بار پیاپی بالای سر ببرد.

صادق محرمی توانست با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ تا نیمه‌نهایی صعود کند و به جمع چهار تیم برتر آسیا برسد.

وی در دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ و پس از برد برابر الجزیره، با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد و این تیم را به مقصد دینامو زاگرب کرواسی ترک کرد.

دینامو زاگرب:

صادق محرمی در تابستان سال ۲۰۱۸ به دینامو زاگرب پیوست؛ ولی در آن درخششی نداشت و معمولاً نیمک نشین بود. او پس از یک فصل از این تیم به‌طور قرضی جدا شد و به باشگاه فوتبال لوکوموتیو زاگرب پیوست.

لوکوموتیو زاگرب:

وی در سال ۲۰۱۹ از دینامو زاگرب به لوکوموتیو زاگرب به صورت قرضی پیوست.

سابقه تیم ملی صادق محرمی:

نوجوانان ایران:

صادق محرمی ۲۵ بازی رسمی برای تیم ملی نوجوانان ایران انجام داده‌است.

جوانان ایران:

صادق محرمی توسط علی دوستی‌مهر برای نخستین بار به تیم ملی جوانان دعوت شد؛ او ۶ بازی رسمی برای تیم ملی جوانان ایران انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده‌است.

امید ایران:

صادق محرمی از فصل ۲۰۱۷ تاکنون عضو تیم ملی فوتبال امید ایران است؛ او سابقه بازی در مسابقات فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا با تیم ملی امید را دارد.

بزرگسالان ایران:

صادق محرمی اولین بار توسط کارلوس کیروش به تیم بزرگسالان دعوت شد. او تاکنون ۴ بازی برای تیم ملّی انجام داده و هیچ گلی نزده‌است.

افتخارات صادق محرمی:

پرسپولیس

لیگ برتر:

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۶–۱۳۹۵

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶

سوپر جام:

قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶