غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی شبنم فرشادجو بازیگر نقش مهرالنسا سریال بانوی عمارت - ژولی پولی

بیوگرافی شبنم فرشادجو بازیگر نقش مهرالنسا سریال بانوی عمارت

بیوگرافی شبنم فرشادجو بازیگر نقش مهرالنسا سریال بانوی عمارت

2 دی 1397

یکی از نقش های اصلی سریال بانوی عمارت زنی است به نام مهرالنسا (با بازی شبنم فرشادجو) که دایه ی فخر الزمان (با بازی مریم مومن) است که همسرش او را رها کرده و باردار است و به فخری در مسائل زندگی مشاوره می دهد و همواره همراه اوست و …

آنچه در بالا به آن اشاره کردیم خلاصه ای از سرگذشت مهری سریال بانوی عمارت با نقش آفرینی شبنم فرشادجو است که هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه ۳ سینما پخش می شود. امروز به بهانه سریال بانوی عمارت می خواهیم به بیوگرافی شبنم فرشادجو اشاره کنیم.

شبنم فرشادجو در ۱۶ بهمن سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شده است.

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر می باشد.

شبنم فرشادجو علاقه بسیاری به رانندگی دارد و عضو تیم رالی و اسکواش هنرمندان است.

وی فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر در سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و در دوره های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کرده است.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر ازدواج شبنم فرشادجو ثبت نشده است.

وی در تاریخ ۳ شهریور عکسی را با آقایی آلمانی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و این کپشن را برای آن درج کرده بود: “آینده را نمی شود پیش بینی کرد اما کارم سخت شده و مجبورم مدام بین تهران-فرانکفورت در سفر باشم.”

شبنم فرشادجو ظاهرا در حال حاضر با این شخص آلمانی نامزد هستند.

شبنم فرشادجو با سریال در حاشیه با نقش “هاله” خواهر هومن صحرایی با بازی سیامک انصاری در تلویزیون شناخته شد.

بیش از اینکه از شبنم فرشادجو به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون یاد کنیم وی یکی از بازیگران مطرح تئاتر است و از معروفترین تئاترهای وی می توانیم “هملت” را نام ببریم.

از آثار شبنم فرشادجو می توانیم به فیلم های سینمایی “مردان بارانی”، “از تهران تا بهشت”، “عملیات مهدکودک”، “گذر موقت”، “آخرین بار کی سحر رو دیدی؟”، “پیاده”، “پلاک ۶۵”، سریال های “بانکی ها”، “چرخ گردون”، “تصادف”، “میوه ممنوعه”، “آینه های نشکن”، “آب پریا”، “نامه ها”، “خانواده آقای خوشبخت”، “شوخی کردم”، “شاهگوش”، “در حاشیه”، “گسل”، “بانوی عمارت” و چندین تئاتر مطرح، فیلم کوتاه، تله تئاتر و … اشاره کنیم.

شبنم فرشادجو در سال ۱۳۸۵ تندیس بهترین کارگردانی برای “نمایش آرامش از نوعی دیگر”، در سال ۱۳۷۸ لوح تقدیر بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر برای نمایش “شب های آوینیون” کسب کرد و در سال ۱۳۹۲ کاندید بهترین بازیگر زن بخش بین‌الملل جشنواره فجر برای نمایش هملت شد.

ما در بخش بیوگرافی هنرمندان سایت ژولی پولی، برای سرکار خانم شبنم فرشادجو آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.