غذای خانگی سه سار چیتگر

افسانه اوک نیو- بیوگرافی جین سه یون- بیوگرافی کیم یون جونگ-بازیگر نقش اوک نیو-سریال اوک نیو

بیوگرافی جین سه یون بازیگر نقش اوک نیو

بیوگرافی جین سه یون بازیگر نقش اوک نیو

14 آذر 1397

از زمان پخش سریال افسانه جومونگ به بعد، مردم ایران به دیدن سریال های کره ای علاقه ویژه پیدا کردند و مسئولین صدا و سیما هم که پی به علاقه ی مردم بردند چند وقت یکبار یک سریال جذاب و پرطرفدار را از شبکه ۳ سیما پخش می کنند که به سرعت مخاطبین خاص خود را پیدا می کند.

این بار سریال “افسانه اوک نیو” مهمان خانه های ایرانیان شده و  از ۱۵ مهر ماه، هر شب به جز جمعه ها ساعت ۲۰ از شبکه ۳ سیما پخش می شود.

این سریال دارای داستان تاریخی، درام و عاشقانه است که با نام اصلی “گلی در زندان” در ۵۱ قسمت ۷۵ دقیقه ای در کشور کره جنوبی تولید شده است ولی با نام “افسانه اوک نیو” در ۷۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از تلویزیون ایران در حال پخش است.

امروز ما در تیم ژولی پولی قصد داریم به بیوگرافی شخصیت محوری سریال افسانه اوک نیو، “جین سه یون” با نام اصلی “کیم یون جونگ” اشاره کنیم.

کیم یون جونگ در ۱۵ فوریه سال ۱۹۹۴ در سئول کشور کره جنوبی متولد شده است.

وی از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

در دانشگاه چونگ آنگ در رشته فیلم و تئاتر تحصیل کرده است.

در مورد ازدواج وی تاکنون اطلاعاتی ثبت نشده است.

جین سه یون در سریال های تلویزیونی، فیلم های سینمایی و موزیک ویدئوها فعالیت می کند.

از آثار او می توانیم به سریال های “اشکالی نداره، دختر بابا”، “دختر من گله”، “دو دوست”، “ماسک عروس”، “پنجه”، “نسل الهام بخش”، “دختر غریبه”، “نهایت در هم شکستگی”، “گلی در زندان”، فیلم های سینمایی “سفید، ملودی نفرین”، “زبان عشق”، “ملاقات خطرناک ۲”، “عملیات کرومیت”، موزیک ویدئوهای “عشق خرس” و “من مشکلی ندارم” اشاره کنیم.

تیم ژولی پولی برای خانم جین سه یون آرزوی موفقیت و سلامتی دارد.