غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی امیر علی اکبری قهرمان ایرانی MMA - ژولی پولی

بیوگرافی امیر علی اکبری قهرمان ایرانی MMA

بیوگرافی امیر علی اکبری قهرمان ایرانی MMA

5 بهمن 1397

امیرعلی اکبری را اکثریت ورزش دوستان و ایرانیان با کشتی فرنگی می شناسند ولی این قهرمان مسیری طولانی را از قهرمانی کشتی فرنگی طی کرد و هم اکنون در رشته هنرهای رزمی ترکیبی فعالیت می کند و همچون گذشته گام هایش را محکم بر می دارد و همچنان موفق است.

امیرعلی اکبری در ۲۰ آذر سال ۱۳۶۶ در جمال آباد سراب استان آذربایجان شرقی متولد شده است.

امیرعلی اکبری در حال حاضر مجرد است.

وی دارای ۴ خواهر و ۲ برادر می باشد.

امیرعلی اکبری کشتی آزاد را از ۱۱ سالگی شروع کرده است.

بعد از سه سال از آغاز کشتی به دلیل استایل بدنی و علاقه ای که داشته، به کشتی فرنگی رفته است.

علی اکبری افتخارات بسیاری در زمینه کشتی فرنگی کسب کرده است و در سال ۲۰۰۹ برنده مدال طلای قهرمانی آسیا و برنز قهرمانی جهان و در سال ۲۰۱۰ برنده مدال طلای کشتی فرنگی در جهان شده است.

در سال ۱۳۹۰ به دلیل اتهام استفاده از مواد نیرو زا ۲ سال از کشتی فرنگی محروم شد و سپس دوباره به دنیای کشتی بازگشت و در سال ۲۰۱۳ موفق به کسب مدال طلای سنگین وزن کشتی فرنگی جهان برسد، ولی برای بار دوم در نمونه آزمایش وی آثار دوپینگ مشاهده شد و بدین طریق امیر علی اکبری برای همیشه از کشتی محروم شد که البته خودش دوپینگ دفعه ی اول را قبول می کند ولی اتهام دوپینگ بار دوم را پاپوش می داند.

بیوگرافی امیر علی اکبری

پس از محرومیت از دنیای کشتی حدود یکسال از وی خبری نبود، ولی امیر علی اکبری ورزشکاری است که هیچگاه از پای فرو ننشست و با انگیزه راه دیگری را برای پیشرفت پیدا کرد.

امیرعلی اکبری بعد از یکسال در صفحات مجازی خبر فعالیتش را در MMA منتشر کرد.

وی چندین سال است که در ورزش(mixed martial arts)  هنرهای رزمی ترکیبی فعالیت می کند و موفق به کسب موفقیت های چشم گیری در این زمینه شده است.

خانواده و مادرش در ابتدا با فعالیت وی در این حرفه ورزشی موافق نبودند و مادرش اعتقاد داشت که امیر زنده از رینگ بیرون نمی آید ولی وقتی آگاه می شود که MMA قوانین محکم و طرفداران بی شماری در سراسر دنیا دارد، از مخالفتش صرفنظر می کند.

امیر علی اکبری در مسابقات گراند پری ۲۰۱۶ رایزن موفق شد با شکست هیث هرینگ حریف آمریکایی و والنتین مولدافسکی حریف روسی، به نایب قهرمانی و مدال نقره وزن ۱۲۰ کیلوگرم MMA دست یابد.

این قهرمان جهانی کشورمان تا کنون توانسته به رکوردهای بسیار جالب و شکست حریفانش در تایم های ۱۷ ثانیه و ۳۰ ثانیه برسد.

ما در سایت ژولی پولی برای امیر علی اکبری قهرمانی جهانی کشورمان آرزوی موفقیت روز افزون داریم.