غذای خانگی سه سار چیتگر

درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال تکذیب شد+ ویدئو صبحتهای الهام شیخی - ژولی پولی

درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال تکذیب شد+ ویدئو صبحتهای الهام شیخی

درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال تکذیب شد+ ویدئو صبحتهای الهام شیخی

8 اسفند 1398

روز گذشته خبری در رسانه ها پیچید که الهام شیخی فوتسالیست اهل قم که در اصفهان بازی می کرد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت اما پس از چند ساعت ویدئوی صحبتهای الهام شیخی منتشر شد.

در حال حاضر الهام شیخی بازیکن فوتسال کشورمان که عضو تیم ملی و فوتسال اصفهان می باشد در صحت و سلامت کامل هستند و مشکلی ندارند.

شخصی که مدت ۱۰ روز به دلیل عفونت ریه و ویروس کرونا بستری بوده نامش الهام شیخی بوده و در قم سکونت داشته و به دلیل تشابه اسمی مطرح شد که بازیکن فوتسال درگذشته است.

بازیکن فوتسال قم بر اثر کرونا درگذشت

الهام شیخی ۲۳ ساله عضو تیم ملی فوتسال و باشگاهی نبوده ولی در آموزشگاه های قم در حال فراگیری فوتسال بوده است.

با خبر درگذشت الهام شیخی بازیکن فوتسال شایعات زیادی در فضای مجازی مطرح شده بود که یک فرد ورزشکار سیستم ایمنی بدنی قوی دارد پس چطور فوت شده است و …

بسیاری از اطرافیان و دوستان الهام شیخی از انتشار خبر درگذشت این بازیکن ابراز ناراحتی کرده بودند که این خبر با ویدئوی صحبتهای الهام شیخی تکذیب شد.

ویدئوی صحبتهای الهام شیخی بازیکن فوتسال:

آیا نرجس خانعلی زاده پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان بر اثر کرونا درگذشت؟

در حالیکه در ابتدا گفته شد که بیماری کرونا فقط برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیف و بیمارهای زمینه ای دارند خطرناک است، اما در حال حاضر ویروس کرونا استرسی برای تمام مردم محسوب می شود.

در حال حاضر ویروس کرونا افراد ورزشکار و اشخاصی با سیستم ایمنی قوی بدنی را نیز درگیر کرده است و بهترین راه در امان ماندن از آن، رعایت اصول بهداشتی و پیشگیری از آن می باشد.