غذای خانگی سه سار چیتگر

بهم خوردن مراسم عقد پرستو صالحی - ژولی پولی

بهم خوردن مراسم عقد پرستو صالحی

بهم خوردن مراسم عقد پرستو صالحی

7 بهمن 1397

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در روز اول ماه میلادی خبر ازدواجش را در اینستاگرام منتشر کرده بود، دیروز برای اینکه از حرف و حدیث ها و شایعاتی که در فضاهای نامهربان مجازی منتشر می شود جلوگیری کند… ویدئویی را از خودش در اینستاگرام منتشر کرد و از بهم خوردن مراسم عقدش خبر داد.

پرستو صالحی صحبت هایش را با شعری زیبا از مولانا آغاز کرد:

هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر / آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم
هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر / رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر

بهم-خوردن-عقد-پرستو-صالحی
پست اینستاگرامی پرستو صالحی که از بهم خوردم مراسم عقدش خبر می دهد.

و در ادامه می گوید: که امروز ۴ بهمن ساعت ۵ بعد از ظهر قرار بود مراسم عقدم باشه ولی بهم خورد چون با هم توافق نداشتیم، به همین سادگی…

برای اینکه بعدا دچار حاشیه و شایعات نشم گفتم خودم اعلام کنم و به شما هم بگم هر جایی از مسیر زندگیتون توی دوران نامزدی که هستین اگر دیدین که بهم آرامش نمیدین و باعث آزار همدیگه هستین تمومش کنید به حرف و حدیث مردمم کاری نداشته باشین این آدما فردا اگر با دو تا بچه برگردین بهتون سر کوفت می زنند، کمکتون هم نمی کنند، ایشالا که همیشه خوشبخت باشین منم تک تکتون رو خیلی دوست دارم.

ویدئو صحبت های پرستو صالحی در اینستاگرام در مورد دلیل بهم خوردن دلیل عقدش

—————————————————————————————————————

به هر حال ما باید سعی کنیم در محیط مجازی کمی با هم مهربان تر باشیم و به سلیقه و علایق هم احترام بگذاریم و باعث رنجش هم چه در دنیای واقعی چه در دنیای مجازی نشویم.

هنرمندان هم بخشی از جامعه ی ما هستند و حق دارند برای آینده ی خود به بهترین شکل ممکن تصمیم بگیرند و ما باید برای نظراتشان احترام قائل باشیم و قدر هنرشان را بدانیم.

ما در سایت ژولی پولی برای بانوی هنرمند کشورمان خانم پرستو صالحی آرزوی موفقیت و خوشبختی داریم.