غذای خانگی سه سار چیتگر

بهرام افشاری در پایتخت ۶ دروازه بان نساجی می شود - ژولی پولی

بهرام افشاری در پایتخت ۶ دروازه بان نساجی می شود

بهرام افشاری در پایتخت ۶ دروازه بان نساجی می شود

25 آذر 1398

از الان دوستداران سریال پایتخت که از فصل اول همراه خانواده ی نقی معمولی بوده اند، منتظر هستند تا ایام نوروز فرا برسد و شاهد تغییرات ایجاد شده در سریال پایتخت ۶ باشند.

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون از فصل پنجم در نقش بهتاش فریبا پسر بهبود فریبا و فهیمه به سریال پایتخت اضافه شد و توانست مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند.

البته بهرام افشاری در فصل دوم سریال پایتخت در نقش شیرعلی برادر بهبود فریبا بازی می کرد ولی در فصل پنجم با نقش متفاوتی به سریال پایتخت پیوست.

به تازگی سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت از تغییرات ایجاد شده در شخصیت بهتاش و بازی کردن وی به عنوان دروازه بان در تیم نساجی مازندران در فصل ششم پایتخت خبر داد.

بهتاش فریبا در فصل ششم سریال پایتخت تمایل دارد پیتر چک دروازه بان باشگاه آرسنال شود و تا این حد پیشرفت کند و همین موضوع می تواند گروه سنی نوجوان و جوان را به سمت این شخصیت جذب کند.

بهتاش فریبا در پایتخت ۶ در نقش دروازه بان ذخیره تیم نساجی قائمشهر به ایفای نقش می پردازد.

نوید محمد زاده که که تاکنون در فیلم های سینمایی لانتوری و عصبانی نیستم با بهرام افشاری همبازی بوده، استوری را در اینستاگرام منتشر کرد و خبر دروازه بان شدن بهرام افشاری را در نقش بهتاش فریبا را منتشر نمود.

بهرام افشاری در پایتخت 6

از دیگر تغییرات ایجاد در سریال پایتخت ۶ می توانیم به برگشت شخصیت بهبود فریبا (با بازی مهران احمدی) و حذف شخصیت بابا پنجعلی (با بازی علیرضا خمسه) اشاره کنیم.

خبر پخش پایتخت ۶ در ایام نوروز ۹۹

بیوگرافی بهرام افشاری بازیگر نقش منوچهر در سریال شرایط خاص