غذای خانگی سه سار چیتگر

بلال وهیب کیست+ماجرای زشت بلال وهیب - ژولی پولی

بلال وهیب کیست+ماجرای زشت بلال وهیب

بلال وهیب کیست+ماجرای زشت بلال وهیب

7 فروردین 1400

بلال وهیب کیست+ماجرای زشت بلال وهیب را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

بیوگرافی بلال وهیب

بلال Mehdi Wahib ( آمستردام , ۲۰ ژانویه ۱۹۹۹ ) بازیگر هلندی , خواننده , molester , مجرم جنسی و رپر است . او در فیلم‌ها و مجموعه‌های مختلف هلندی از جمله Nieuwe buren , SpangaS , Mocro Maffia و Commando’s بازی کرد .

شروع کار

اولین کار بازیگری در فیلم کوتاه Mimoun انجام شد. در همان سال نیز در مجموعه تلویزیونی jr floor ظاهر شد. که در آن نقش شخصیت‌های مختلف بازی می‌کرد. در سال‌هایی که پس از آن, Wahib در چندین فیلم و مجموعه ظاهر شد; برای مثال در سال ۲۰۱۵ او در خون و Vechtershart در هیچ kings  ظاهر نشد.

در سال ۲۰۱۶ Wahib در چندین محصول از جمله در فیلم‌های Layla  ام ظاهر شد. قهرمان و در مجموعه تلویزیونی Toon، Nieuwe buren و SpangaS. از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱، Wahib به عنوان Mo de در مجموعه Videoland Maffia نشان داده شد.

در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در سال ۲۰۲۰، Wahib با جایزه ستاره فیلم ۳ مفتخر شد. این جایزه به ۱۰ تن از بهترین بازیگران جوان اروپایی در آن سال اعطا شد.

در حال آواز خواندن

در ژوئن ۲۰۱۹ تک Vliegen را منتشر کرد که به عنوان آهنگ ” De libi ” که با آن به جایگاه ۷۱ ام برتر هلند رسید . Wahib نیز یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرد .

در سال ۲۰۲۰ ، Wahib شروع به تمرکز بیشتر بر حرفه موسیقی خود کرد . او در آن سال چندین تک‌آهنگ از جمله “Vixen Video و ببرهای ” را منتشر کرد . او با دومی به اولین شماره خود در ۱ رسید . ۸ همچنین با هنرمندان مختلف از جمله Bizzey و Boef هم‌کاری کرد . در ماه مارس سال ۲۰۲۱ ، Wahib دومین ضربه خود را با شماره ۵۰۱ به ثمر رساند که در هم‌کاری با رانی فلیکس انجام شد .

نارضایتی

در ۲۴ مارس سال ۲۰۲۱ , Wahib توسط پلیس آمستردام برای تولید یا توزیع پورنوگرافی کودک بازداشت شد ( تصویر با تاکید روی اندام‌های تناسلی ممکن است در اینجا گنجانده شده و قابل‌اجرا باشد  ) . او بعدا ً در همان روز آزاد شد , اما همچنان یک مظنون است . به دلیل ماهیت پرونده , Notch ها کار با Wahib را متوقف کردند . پخش برنامه‌ریزی‌شده of روی کف آن شب نیز توسط RTL لغو شد . اینستاگرام این خبر را اعلام کرد که Wahib و Ahammoud دیگر روی سکو استقبال نمی‌شوند .