غذای خانگی سه سار چیتگر

برنده آرای مردمی قسمت نوزده، بیست و بیست و یک مسابقه عصرجدید - ژولی پولی

برنده آرای مردمی قسمت نوزده، بیست و بیست و یک مسابقه عصرجدید

برنده آرای مردمی قسمت نوزده، بیست و بیست و یک مسابقه عصرجدید

29 فروردین 1398

نتیجه آرای مردمی قسمت نوزدهم، بیستم و بیست و یکم مسابقه استعدادیابی عصرجدید مشخص شد.

طبق روالی که در این مدت در مسابقه عصرجدید شاهد بوده ایم، در هر قسمت از برنامه ۷ شرکت کننده استعداد خود را در معرض نمایش قرار می دهند و طبق نظر داوران مسابقه عصرجدید یک نفر به عنوان فینالیست انتخاب شده و به مرحله ی بعد صعود می کند.

سایر افرادی که موفق شده اند به فینال همان قسمت از مسابقه راه یابند در نظرسنجی مردمی قرار می گیرند تا طبق نظر مردم یک شخص دیگر از آن قسمت مسابقه عصرجدید به فینال راه یابد.

برای مشاهده ی برندگان آرای مردمی مسابقه عصرجدید در هجده قسمت اول کلیک کنید.

نوزدهمین برنده با آرای مردمی: مجید ترکمان که به عنوان شرکت کننده سوم قسمت نوزدهم عصرجدید در مسابقه حاضر شد و در زمینه ی تقلید صدا و استند آپ کمدی استعدادی فوق العاده داشت توانست برنده ی آرای مردمی قسمت نوزدهم عصرجدید شود.


بیستمین برنده با آرای مردمی: سامان قنبری و میلاد ناصری که با اجرای حرکات نمایشی موتور سیکلت و دوچرخه در قسمت بیستم مسابقه عصرجدید حاضر شدند، توانستند نظر مردم را جلب کنند و برنده ی آرای مردمی قسمت بیستم عصرجدید شدند.

بیست و یکمین برنده با آرای مردمی: رضا ارمندپیشه که بی شک می تواند یکی از خوانندگان موفق و خوش صدای کشورمان در آینده باشد، هفتمین شرکت کننده قسمت بیست و یکم مسابقه عصرجدید بود که توانست برنده ی آرای مردمی قسمت بیست و یکم شود.