غذای خانگی سه سار چیتگر

بررسی هفته پنجم لیگ قهرمان آسیا - ژولی پولی

بررسی هفته پنجم لیگ قهرمان آسیا

بررسی هفته پنجم لیگ قهرمان آسیا

8 اردیبهشت 1400

بررسی هفته پنجم لیگ قهرمان آسیا را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

نمایندگان ایران در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آمار خوبی از لحاظ گلزنی نداشتند.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال ایران در آخرین بازی از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاهلی عربستان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

این عملکرد ضعیف در گلزنی در این هفته از مسابقات تنها مختص استقلالی‌ها نبود و سایر نماینده‌های کشورمان (پرسپولیس، تراکتور و فولاد) هم در این هفته از در گلزنی موفق نبودند.

این موضوع در حالی رخ داده است که استقلال و پرسپولیس تا پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در صدر جدول گلزن‌ترین تیم‌های این مسابقات بودند.

به هر حال هفته پنجم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید و فردا دور ششم و پایانی مرحله گروهی این مسابقات آغاز خواهد شد.

برنامه دیدار‌های نماینده‌های ایران در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا:

پرسپولیس ایران _ الریان قطر پنجشنبه ساعت ۱۹

تراکتور ایران _ الشارجه امارات پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰

فولاد ایران _ الوحدات اردن پنجشنبه ساعت ۲۲:۳۰

استقلال ایران _ الشرطه عراق جمعه ساعت ۲۲:۱۵

لیگ قهرمانان آسیا:

لیگ قهرمانان آسیا یک رقابت سالانهٔ فوتبال باشگاهی قاره‌ای است که توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) برگزار می‌شود. این رقابت از سال ۱۹۶۷ آغاز گردید و در فصل ۲۰۰۳−۲۰۰۲ با الگوبرداری از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان ادامهٔ جام باشگاه‌های آسیا معرفی شد. لیگ قهرمانان آسیا، ۱ تا ۴ تیم برتر هر کشور در این جام حضور دارند (تعداد تیم‌ها بستگی به رتبه‌بندی هر کشور دارد و به فراخور آن می‌تواند افزایش یا کاهش یابد). این رقابت فقط شامل تیم‌های برتر آسیا می‌باشد. این مسابقات مهم‌ترین مسابقات باشگاهی در سطح قاره آسیا است و می‌توان آن را هم‌ارزش با جام لیبرتادورس، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ قهرمانان آفریقا، لیگ قهرمانان کونکاکاف و لیگ قهرمانان اقیانوسیه دانست.