غذای خانگی سه سار چیتگر

بررسی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران - ژولی پولی

بررسی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

بررسی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران

23 فروردین 1400

بررسی هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، دیدارهایی در روز‌های دوشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شوند و در مهمترین بازی ها، تیم فوتبال سپاهان پذیرای نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

پیکان- گل گهر سیرجان / روز دوشنبه ۱۷:۳۰

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته توانست یک امتیاز با ارزش از تیم استقلال بگیرد و با ۲۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم پیکان قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و با برتری برابر حریف سیرجانی خود جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقا بدهد، اما کار سختی برابر شاگردان قلعه نویی پیش رو دارد.

در آن طرف، تیم فوتبال گل گهر سیرجان هفته گذشته پیروزی پرگلی برابر تیم قعرنشین ماشین سازی به دست آورد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی قصد  دارند ۳ امتیاز بازی با خودرو سازان را کسب کنند تا در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرند.

سپاهان- نفت مسجد سلیمان/ روز دوشنبه ۱۸:۵۰

طلایی پوشان اصفهانی هفته گذشته با پیروزی برابر نارنجی پوشان سایپا ۴۰ امتیازی شدند و در صدر جدول قرار گرفتند، اما سرخپوشان پایتخت این هفته با برتری برابر نساجی صدر جدول را به طور موقت در اختیار گرفتند و شاگردان نویدکیا برای باز پس گیری صدر باید از سد نفت مسجد سلیمان بگذرند.

شاگردان نویدکیا رقابت تنگاتنگی در صدر جدول با پرسپولیس دارند و قصد ندارند پا پس بکشند و برای رسیدن به هدف خود با تمام توان می‌جنگند تا بعد از سال‌ها قهرمانی را به هواداران خود تقدیم کنند، اما کار سختی پیش رو دارند.

در آن طرف، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته برابر نساجی مازندران شکست خانگی متحمل شد و  با ۲۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

محمود فکری، سرمربی سابق استقلال چند روز پیش هدایت نفت مسجد سلیمان را بر عهده گرفت.

به هر حال شاگردان فکری قصد دارند با کسب امتیاز برابر سپاهان شکست هفته قبل را جبران کنند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

پدیده خراسان – ذوب آهن/ روز پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰

تیم فوتبال پدیده هفته گذشته در یک بازی جنجالی و حاشیه‌ای توانست پرسپولیس را در خانه اش متوقف کند، با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

شاگردان رحمتی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر حریف اصفهانی خود جایگاهشان را در جدول رده بندی ارتقا بدهند.

وضعیت مالکیت نماینده فوتبال مشهد هنوز مشخص نیست و در حال حاضر تیم پدیده زیر نظر هیئت فوتبال خراسان فعالیت می‌کند و حمیداوی، مالک باشگاه حاضر نشده است مالکیت را واگذار کند.

در حالی که این باشگاه مشهدی به پدیده خراسان تغییر نام داده است، اما سازمان لیگ با همان نام شهرخودرو نماینده فوتبال مشهد را به رسمیت می‌شناسد.

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن هفته گذشته پیروزی ارزشمندی برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و با ۱۷ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با دست پر مشهد را ترک کنند و از انتهای جدول جدا شوند، اما کار سختی پیش رو دارند.