غذای خانگی سه سار چیتگر

بررسی بازی های لژیونرهای ایرانی در هفته اخیر - ژولی پولی

بررسی بازی های لژیونرهای ایرانی در هفته اخیر

بررسی بازی های لژیونرهای ایرانی در هفته اخیر

8 اسفند 1399

بررسی بازی های لژیونرهای ایرانی در هفته اخیر را در قسمت اخبار ورزشی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

لژیونر‌های فوتبال کشورمان در این هفته از رقابت‌های فوتبال اروپا، عملکرد درخشانی داشته‌اند.

به گزارش ژولی پولی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال برنتفورد انگلیس که در ترکیب خود از سامان قدوس لژیونر ایرانی کشورمان بهره می‌برد این هفته در برابر “شفیلد ونزدی” قرار گرفت و موفق شد با ۳ گل به پیروزی برسد. قدوس در این مسابقه ابتدا موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند و چند دقیقه بعد هم با ارسالی تماشایی پایه گذار گل سوم تیمش شد.

علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان که در لیگ جزیره و برای تیم برایتون بازی می‌کند، بعد از یک ماه مصدومیت این هفته به میادین برگشت و در مقابل کریستال پالاس چند دقیقه بازی کرد.

عیلرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان که تیم فوتبال آنتورپ بلژیک بازی می‌کند پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب لیگ اروپا به میدان رفت و در دقیقه ۷۷ به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد.

در هفته‌ای که گذشت ۲ تیم پورتو و ماریتیمو پرتغال که از بازیکنان ایرانی بهره می‌برند به مصاف هم رفتند و مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان موفق شد در مصاف با ماریتیمو یک پاس گل داده و یک پنالتی هم برای تیمش بگیرد. همچنین امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی تیم ماریتیموی پرتغال هم در برابر پورتو یک شب فوق العاده‌ را پشت سر گذاشت و بار‌ها با عملکردش مانع گلزنی پورتو شد. عابدزاده تنها دروزاه بانی است که ۳۰۰ دقیقه جلوی طارمی بازی کرده و هیچ گلی از او دریافت نکرده است.

علی کریمی بازیکن ملی پوش کشورمان که امسال در لیگ قطر و در تیم الدحیل بازی می‌کند هفته گذشته در مصاف با الغرافه قطر بعد از آن که دروازه خودی را باز کرد، چند دقیقه بعد جبران مافات کرد و با یک ضربه سر زیبا موفق شد نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

شجاع خلیل زاده هم که در تیم الریان قطر بازی می‌کند این هفته در مصاف با السد قطر به میدان رفت و حتی موفق شد یک گل هم برای تیمش به ثمر برساند، اما کمک داور گل او را آفساید اعلام کرد.

مهرداد محمدی تیم بازیکن تیم فوتبال العربی قطر بازی در مصاف با السد، موفق شد نمایش فوق العاده‌ای داشته باشد و با ۲ پاس گل زیبایی که به هم تیمی هایش داد نقش تاثیرگذاری در العربی داشت.

رامین رضائیان هم بعد از پیوستن به السیلیه قطر این هفته موفق شد اولین گلش را در مصاف با الخور به ثمر برساند. رضائیان بعد از این گل با نشان دادن اعداد ۲۵ و ۸ گل هایش را به روح مهرداد میناوند و علی انصاریان تقدیم کرد.

تیم زولای اوکراین هم که در ترکیب خود از الهیار صیادمنش و شهاب زاهدی بهره می‌برد این هفته موفق شد با تک گل زاهدی به یک پیروزی بسیار ارزشمند برسد.