غذای خانگی سه سار چیتگر

بازیگر نقش گروچف در سریال میدان سرخ کیست؟ - ژولی پولی

بازیگر نقش گروچف در سریال میدان سرخ کیست؟

بازیگر نقش گروچف در سریال میدان سرخ کیست؟

7 مهر 1400

بازیگر نقش گروچف سردسته گروه تروریستی را در سریال میدان سرخ با بازی متفاوت رضا یزدانی بازیگر و خواننده معروف و زندگی هنری و شخصی وی را در زیر مشاهده نمایید.

رضا یزدانی هنرمندی است که در ابتدا فعالیت در عرصه ی هنر را با خوانندگی شروع کرد و سپس در زمینه ی بازیگری شروع به فعالیت کرد، اما شاید تاکنون متفاوت ترین نقش وی بازی در نقش گروچف در سریال میدان سرخ باشد.

در صورت تمایل کلیک نمایید: همسر رضا یزدانی کیست؟

بازیگر گروچف در میدان سرخ:

رضا یزدانی در سریال از یادها رفته تجربه همکاری با ابراهیم ابراهیمیان را داشت و بازی در سریال نمایش خانگی میدان سرخ دومین تجربه همکاری رضا یزدانی و این کارگردان می باشد.

یکی از دلایل تفاوت نقش رضا یزدانی در سریال میدان سرخ گریم متفاوت اوست در نقش گروچف که مردی میانسال است با موهایی بسیار کوتاه و بدن خالکوبی شده که نشان می دهد که گذشته سختی را گذرانده است.

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا (مهتاب کرامتی) که ناخواسته وارد بازی وحشتناکی می‌شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است.

او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می‌گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ (حمید فرخ‌نژاد)، تورج مبینی (علی مصفا) وعبد مکین (سعید داخ) مدتی همراه می‌شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

نقش رضا یزدانی در سریال میدان سرخ

بیوگرافی رضا یزدانی:

رضا یزدانی (زادهٔ ‎۲۴ مهر ۱۳۵۲ در تهران) خواننده، نوازندهٔ گیتار، آهنگساز و بازیگر اهل ایران است. او از نوجوانی فراگیری موسیقی را آغاز کرد.

رضا یزدانی از سال ۱۳۷۷ فعالیت‌های خود را به صورت جدی آغاز کرد، وی برای تئاتر «دادگاه جنجال‌برانگیز» آهنگسازی و خوانندگی انجام داد، و همچنین آهنگسازی و خوانندگی تئاتر «اگر باران بخواهد» را در سال ۱۳۷۸ انجام داد.

رضا یزدانی اولین آلبوم خود را به نام «شهر دل» در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد.او در سال ۱۳۸۹ در فیلم سینمایی بوی گندم به کارگردانی محمدرضا خاکی حضور داشت و ترانه‌ای به نام خلیج فارس برای این فیلم سینمایی خواند. وی در سال ۱۳۹۲ خوانندگی تیتراژ فیلم سینمایی «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی را بر عهده داشت.

رضا یزدانی ترانهٔ «وطن یعنی» را برای تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، در بهار سال ۱۳۹۳ منتشر کرد. او همچنین در مرداد ۱۳۹۴ در کنسرت «شب موسیقی فیلم مسعود کیمیایی» به رهبری بهزاد عبدی به خوانندگی پرداخت. او در سال ۱۳۹۶ خوانندگی نمایش «ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان» (به همراه احسان کرمی و هانا کامکار) به کارگردانی محمد رحمانیان را بر عهده داشت.

او برندهٔ جایزهٔ جشن سالانه موسیقی ما برای آلبوم «دوئل در آینه» به عنوان «بهترین آلبوم پاپ راک» در سال ۱۳۹۵ و انتخاب مردمی در سال ۱۳۹۶ شد.

وی بازی در فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی را در سال ۱۳۹۶ تجربه نمود. او در سال ۱۳۹۷ در تئاتر «چند مسافر» به کارگردانی محمد رحمانیان به خوانندگی پرداخت. او در همین سال در فیلم سینمایی سوفی و دیوانه به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی کرم‌پور، بازی و خوانندگی کرد. وی در ماه رمضان سال ۱۳۹۸ نیز در سریال تلویزیونی «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان به خوانندگی و ایفای نقش پرداخت. او همچنین در تابستان سال ۱۳۹۸ در تئاتر «عاشقانه‌های خیابان» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی، بازیگری و خوانندگی نمود.

رضا یزدانی در بیستمین جشن حافظ سال ۱۳۹۹ برندهٔ تندیس حافظ بهترین تیتراژ سریال و فیلم برای تیتراژ سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان با قطعه‌ای به نام «عشقت» شد. رضا یزدانی این تندیس را برای چهارمین بار دریافت کرد.