غذای خانگی سه سار چیتگر

بازیگر نقش نجلا در فصل دوم کیست؟+ بیوگرافی محیا دهقانی - ژولی پولی

بازیگر نقش نجلا در فصل دوم کیست؟+ بیوگرافی محیا دهقانی

بازیگر نقش نجلا در فصل دوم کیست؟+ بیوگرافی محیا دهقانی

20 مرداد 1400

بازیگر نقش نجلا در فصل دوم کیست؟+ بیوگرافی محیا دهقانی و زندگی شخصی و هنری و عکس و پیج اینستاگرام وی را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

داستان سریال نجلا:

قصهٔ سریال نجلا در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد و دختری به یک پسر عاشق در آن اوضاع آشفته و نا امنی‌ها وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر پسر بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همهٔ این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

مشاهده نمایید: بیوگرافی سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در فصل اول

بیوگرافی محیا دهقانی:

محیا دهقانی زادهٔ ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

زندگی نامه‌ محیا دهقانی:

محیا دهقانی در ۲۴ دی ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. او فارغ ‌التحصیل رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از داریوش ارجمند دریافت کرده‌است. اولین بازی سینمایی وی در فیلم شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار بوده‌است. سریال تلویزیونی قهر و آشتی نخستین تجربه او در تلویزیون محسوب می‌شود. او همچنین در سریال پایتخت۴ در نقش سوسن ظاهر شد. او در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش فریده شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرده‌است. وی برای بازی در فیلم کوتاه باهر به کارگردانی حسن آخوندپور موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی – سان‌فرانسیسکو شد.

اینستاگرام محیا دهقانی:

mahyadehghani70

آثار محیا دهقانی:

فیلم سینمایی:

هم بازی

لب خط

کُنجانچَم

لیلاج

ماجرای نیمروز

باهر

شب، سکوت، رهایی

پایتخت ۴

سبز سفید سرخ

شیار ۱۴۳

قهر و آشتی

تئاتر:

زنجیر شدگان

دو، سه چیزی که نمی‌دانید

خانه برناردا آلبا

خسیس به روایت یک بازپرس

بیوگرافی آزیتا حاجیان:

آزیتا حاجیان زاده ۲۱ دی ۱۳۳۶، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

زندگی‌نامه آزیتا حاجیان:

آزیتا حاجیان در سال ۱۳۳۶ در تهران به دنیا آمد. وی تباری لری دارد و اصالت ملایری دارد. آزیتا حاجیان همسر محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر و مادر مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا دو بازیگر سینما است. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است. آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با نمایش خورشید خانم آفتاب کن بود. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به بهرام چوبینه، ژاندارک، نسل آواره، نمایش بی کلام، دایره گچی قفقازی و … اشاره کرد. حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.