غذای خانگی سه سار چیتگر

بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه کیست؟+ بیوگرافی آشا محرابی - ژولی پولی

بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه کیست؟+ بیوگرافی آشا محرابی

بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه کیست؟+ بیوگرافی آشا محرابی

18 خرداد 1400

بازیگر نقش فرح در سریال کلبه ای در مه کیست؟+ بیوگرافی آشا محرابی و زندگی هنری و شخصی و پیج اینستاگرام و عکس های وی را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

بیوگرافی آشا محرابی:

آشا محرابی زادهٔ ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ از هنرپیشگان ایرانی رادیو، سینما و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشتهٔ زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل و بازیگری و کارگردانی است.

اینستاگرام آشا محرابی:

asha_mehrabi

زندگی‌نامه آشا محرابی:

آشا محرابی، در ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در رشت، ایران زاده شد. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

او هم‌ زمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌است.همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

آشا محرابی در سال ۱۳۷۴، با قبولی در آزمون اداره کل نمایش پا به عرصه نمایشهای رادیویی گذاشت و هنوز هم به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده با اداره کل نمایش همکاری دارد. وی پس از ورود به رادیو، کار در صحنهٔ تئاتر را در سال ۱۳۷۷ با بازی در نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان در تالار اصلی تئاتر شهر آغاز کرد. بعدها در کسوت بازیگر، نویسنده و کارگردان کار در این حیطه هنری را ادامه داد و در نمایش‌هایی مثل خسیس، خانهٔ برنارد آلبا، سه خواهر، زیرگذر سقاخانه، اتوبان، من حرفی ندارم دنبالشو نگیر و … به ایفای هنر پرداخت. او در حال حاضر، عضو انجمن بازیگران و کارگردانان خانهٔ تئاتر ایران است.

وی همچنین از سال ۱۳۸۰ کار دوبلاژ را آغاز کرد.

از آثار آشا محرابی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

آئینه

توی گوش سالمم زمزمه کن

مرگ تدریجی یک رؤیا

مسافرخانه سعادت

سرزمین کهن

آشپزباشی

ساختمان ۸۵

تاوان

مهمانان ویژه

خط

همه چیز آنجاست

آمین

چرخ فلک

هشت و نیم دقیقه

آرام می‌گیریم

برنا

شرم

بچه محل

کلبه ای در مه