غذای خانگی سه سار چیتگر

بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه - ژولی پولی

بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه

بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه

17 بهمن 1401

برای آشنایی با بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه و بیوگرافی باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر نقش سارینا در بی گناه در ادامه با سایت ژولی پولی همراه باشید.

باران احمدی یکی از بازیگران جوان و خوش آتیه کشورمان است که برای نخستین بار در سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در نقش سارینا ایفای نقش کرده است.

سریال بی گناه از مجموعه های نمایش خانگی است که از شهریور ماه ۱۴۰۱ روزهای یکشنبه توزیع می شود و در این مدت توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب نماید.

بازیگر سارینا در بی گناه:

باران احمدی بازیگر نقش سارینا دختر جوان عطا معصومی با نقش آفرینی مهران احمدی و پروین فرشباف با نقش آفرینی نسرین نصرتی می باشد.

باران احمدی در این سریال همچون حالت واقعی در مقابل پدرش قرار گرفته و در نقش پدر و دختر بازی می کنند که این به واقع پذیر بودن نقش بیشتر کمک کرده است.

وی در این سریال در کنار بازیگرانی همچون محسن کیایی، شبنم مقدمی، هدیه بازوند، مهران احمدی، نسرین نصرتی، ویشکا آسایش، مسعود رایگان، ماهور الوند و … بازی کرده است.

سارینا دختر جوانی است که عکاسی می کند و پر از انرژی و شیطنت است و ادبیات خاصی در صحبت کردن دارد و …

بیوگرافی باران احمدی

بیوگرافی باران احمدی:

به دلیل تازه کار بودن باران احمدی بیوگرافی خاص و دقیقی تاکنون از اطلاعات شخصی وی اعلام نشده است.

بازی در سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی نخستین تجربه بازیگری باران احمدی می باشد.

مهران احمدی کارگردان و بازیگر شناخته شده پدر وی می باشد که سالهاست ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترک او یک دختر به نام باران است.

مهران احمدی با سریال جدال با سرنوشت در قاب تلویزیون قرار گرفت و با بازی در نقش شکیب سریال آوای باران و نقش بهبود سریال پایتخت به شهرت رسید.

سریال بی گناه:

در خلاصه ی داستان سریال نمایش خانگی بی گناه آمده است:

بهمن مردانی (محسن کیایی) برای کشف راز آنچه بیست و پنج سال قبل باعث فرار او به خارج از کشور شده بود به ایران بازمی‌گردد، و برگشتن او خانوادهٔ رشید فرشباف (مسعود رایگان) استاد مشهور طراحی فرش را در موقعیت تازه‌ای قرار می‌دهد، موقعیتی بسیار عجیب …

بازیگر نقش سارینا در سریال بی گناه کیست؟

باران احمدی بازیگر نقش سارینا در سریال نمایش خانگی بی گناه است.

بیوگرافی باران احمدی بازیگر سارینا در بی گناه چیست؟

باران احمدی دختر مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال بی گناه می باشد و نخستین بار است که بازیگری را تجربه می کند.