غذای خانگی سه سار چیتگر

بازیگر نقش حامد همایون در سریال حال برعکس کیست؟ - ژولی پولی

بازیگر نقش حامد همایون در سریال حال برعکس کیست؟

بازیگر نقش حامد همایون در سریال حال برعکس کیست؟

2 تیر 1400

بازیگر نقش حامد همایون در سریال حال برعکس کیست؟+ بیوگرافی حامد همایون و زندگی شخصی و هنری و پیج اینستاگرام و عکس های وی را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

در سریال حالا برعکس که به زودی قرار است از شبکه نسیم پخش شود، حامد همایون در نقش خودش در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می کند.

بیوگرافی حامد همایون:

سید حامد محمودزاده، با نام هنری حامد همایون، خواننده و آهنگساز ایرانی است.

اینستاگرام حامد همایون:

hamedhomayoun

فعالیت هنری حامد همایون:

اولین تک آهنگ انتشار یافته توسط حامد همایون چتر خیس نام داشت. او همچنین اولین آلبوم رسمی خود به اسم دوباره عشق را در ۲۳ دی ۱۳۹۵ منتشر کرد. آثار وی توسط شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی منتشر می‌شوند.

کنسرت‌های حامد همایون:

همایون در فاصله ۶ ماه بیش از ۲۰۰ کنسرت برگزار کرد و پس از این اتفاق، محسن رجب پور مدیر مؤسسه ترانه شرقی برای ثبت این رکورد در گینس اقدام کرد.

حامد همایون در مصاحبه با روزنامه جام جم در دی ۹۵ گفته‌است «بیشتر ترانه‌ها در کشور ما حس غم را منتقل می‌کنند و از ناله و خیانت و سیاهی می‌گویند. ما تصمیم گرفتیم سردمدار ترانه‌های شاد و مثبت باشیم.». همچنین وی آهنگ برنامه صبحگاهی شبکه اول به نام فرمول ۱ قطعه خدا همین حوالیه را اجرا کرده‌است.

به گفتهٔ او در برنامه خندوانه، ۱۰ درصد از عواید کنسرت‌های او به کمک‌های خیریه اختصاص دارد. نخستین کنسرت او به نفع کودکان مبتلا به سرطان اجرا شد.

مصاحبه با وب سایت نوا موزیک به گفتهٔ او در مصاحبه با نوا موزیک، آلبوم جدید همایون با قطعات جدید قرار بود پس از انتشار تک آهنگ نارفیق منتشر شود اما انتشار آن، به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

خبر ابتلا به کرونا حامد همایون:

حامد همایون در مهر ماه سال ۱۳۹۹ به کرونا مبتلا شد و از طریق صفحه اینستاگرامش، ابتلایش به ویروس کرونا را با هوادارانش در میان گذاشت. چندی بعد، محسن رجب پور، تهیه‌کننده و مدیر برنامه وی این خبر را تأیید کرد.