غذای خانگی سه سار چیتگر

معرفی بازیگران فصل سوم سری جدید شب‌های مافیا+ عکس - ژولی پولی

معرفی بازیگران فصل سوم سری جدید شب‌های مافیا+ عکس

معرفی بازیگران فصل سوم سری جدید شب‌های مافیا+ عکس

7 تیر 1400

معرفی بازیگران فصل سوم سری جدید شب‌های مافیا+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

فصل سوم از سری سوم شب‌های مافیا به کارگردانی سعید ابوطالب با حضور چهره‌های مرد.

در فصل اول سری سوم هنرمندانی چون مهران غفوریان، امید روحانی، سیروس همتی، رضا رفیع، رضا توکلی، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، احسان کرمی، امیرعلی نبویان، علیرضا طلیسچی و علیرضا نیکبخت واحدی با یکدیگر مافیا بازی کردند

در فصل دوم این سری نیز بانوان چهره از جمله بهاره افشاری، ترلان پروانه، رزیتا غفاری، لاله اسکندری، متین ستوده، شبنم قلی خانی، سارا خوینی ها، نسرین مرادی، رویا جاوید نیا، زهرا داود نژاد، نگار عابدی و کیمیا بابائیان حضور دارند

و اما در فصل سوم از سری سوم نیز چهره هایی چون کوروش تهامی، مجید یاسر، علی صبوری، امیر کاظمی، ارشا اقدسی، امیر غفارمنش، عباس جمشیدی فر، شهرام عبدلی، حسین سلیمانی، سیاوش مفیدی، مهدی جهانی و ادموند بزیک مافیا بازی می کنند

در سری جدید رئالیتی شوی محبوب ابوطالب، کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده حضور دارد.

شبهای مافیا به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

شب‌های مافیا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب است که بر اساس بازی مافیا ساخته شده‌است. در هر فصل از این مجموعه، ۱۲ شرکت‌کننده از میان بازیگران سینما و تلویزیون و سایر افراد مشهور به بازی دعوت می‌شوند و آنها به اتفاق برگزارکننده برنامه، بازی را به صورت رئال یا واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌دهند. نخستین قسمت این برنامه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۹ توسط سامانه فیلیمو منتشر شد.

اطلاعات و قوانین کلی شب های مافیا:

در بازی شب‌های مافیا بازیکن‌ها به دو دسته اکثریت شهروند و اقلیت مافیا تقسیم می‌شوند. هیچ بازیکنی به جز صاحب نقش و گرداننده از نقش‌های دیگران مطلع نیست، گرچه گروه مافیا در شب اول یکدیگر را می‌شناسند.

هدف شهروندان در دست گرفتن شهر و پاکسازی آن از مافیاست و پیروزی مافیا در گروی برابری با تعداد شهروندان است. بازی در ۲ بخش شب‌ها و روزهای متوالی انجام می‌شود و اعضای هر گروه تلاش می‌کنند با اتهام زدن، نفرات گروه رقیب را از جریان بازی خارج کنند.

در پایان هر روز و با قانون تعداد یک‌دوم نفرات حاضر + یک رأی، مرحلهٔ اول رأی‌گیری در روز انجام می‌شود؛ و پس از شنیدن دفاعیه متهمان مرحلهٔ دوم رأی‌گیری انجام می‌شود. در صورتی که یک نفر به صورت تک‌دفاع وارد دفاعیه شود، مرحله دوم رأی‌گیری در همان روز و بیداری صورت می‌گیرد و وضعیت خروج فرد مشخص خواهد شد.

اما اگر بیش از یک بازیکن وارد رأی‌گیری شوند، دیگر بازیکنان به خواب نیمروزی رفته و رأی دوم خود را می‌دهند. در این حالت و پیش از بیدار شدن مجدد بازیکنان، گرداننده بازی شهردار را بیدار می‌کند و از وی کسب تکلیف می‌کند. هرکس فقط یک حق رأی دارد، و خود متهمان حق رأی ندارند.

اگر تعداد رأی دو نفر در مرحله دوم رأی‌گیری با هم برابر شود، از قرعهٔ شانس یا قرعهٔ مرگ استفاده می‌شود تا تکلیف مشخص شود. بازیکن خارج‌شده در بخش روز می‌تواند از بین ۶ کارت با انتخاب تصادفی، وضعیتی را برای خودش یا بازی تعیین کند و همچنین بدون اشاره مستقیم به هر نقشی کلام آخر را بگوید.

در بخش شب به فرمان گرداننده گروه مافیا از خواب بیدار شده و به صورت پنهانی لحظاتی را به مشورت می‌نشینند که کدام شهروند را مورد هدف شلیک خود قرار دهند و کدام فرد را نجات دهند.

پس از آن گرداننده بازی شهروندان دارای عنوان از جمله دکتر، کارآگاه، روان‌پزشک، جان‌سخت و حرفه‌ای را هم به نوبت برای اجرای نقش‌های شب خود بیدار می‌کند. بازیکن کشته‌شده در شب، حق انتخاب کارت و کلام آخر ندارد و باید در سکوت کامل از بازی خارج شود.