غذای خانگی سه سار چیتگر

انتقادات و پستهای اینستاگرامی به صحبت های کی روش - ژولی پولی

انتقادات و پستهای اینستاگرامی به صحبت های کی روش

انتقادات و پستهای اینستاگرامی به صحبت های کی روش

29 دی 1397

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان که از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد و خبرها حاکی است که از سمت فدراسیون تیم ملی کلمبیا پیشنهاد همکاری دارد و پس از پایان بازی های جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ تیم ملی ایران را ترک می کند، این روزها خبرساز شده است…

کارلوس کی روش که قراردادش با فدراسیون تیم ملی در حال تمام شدن است در حاشیه تمرینات تیم ملی ایران در روز پنج شنبه در مورد بازی ایران و عراق و صعود تیم ملی به مرحله یک هشتم جام ملتهای آسیا صحبت کرد و انتقاداتی را در مورد وزیر ورزش، تیم پرسپولیس، اوضاع مردم و … ایراد کرد.

برخی خبرگزاری ها اعلام کرده اند که صحبت های کارلوس کیروش اشتباه ترجمه شده است، برخی از صحبت های کی روش انتقاد کرده اند و برخی دیگر از این گفتگوی خبری استقبال کرده اند…

آنچه در این میان مهم است اتحاد و انسجام تیم ملی فوتبال کشورمان و همراهی مردم با تیم ملی است، تا تیم ملی ایران بتواند با تمرکز کامل به پیروزی در مقابل تیم های دیگر و قهرمانی جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ فکر کند و بعد از سالها به قهرمانی جام ملتهای آسیا برسد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال پستی در اینستاگرام منتشر کرد و هدف از فوتبال را شادی مردم اعلام کرد، از مردم عذرخواهی کرد و اشاره کرد که اگر شرح و تفصیلی در این میان هست باید به بعد از بازیهای جام ملتها موکول شود.

mehdiitaj
پست اینستاگرامی مهدی تاج در مقابل صحبتهای کی روش

جواد خیابانی گزارشگر ورزشی بر روی آنتن زنده شبکه ۳ سیما به انتقاد از صحبت های کی روش پرداخت و احساسات از خود بروز داد.

صحبتهای-جواد-خیابانی-به-کیروش
واکنش جواد خیابانی در برنامه زنده نسبت به صحبتهای کارلوس کیروش

افشین پیروانی پست اینستاگرامی منتشر کرد و از کارلوس کی روش به عنوان قهرمان بر هم زدن اوقات خوش فوتبال ایران یاد کرد و کی روش را مخاطب قرار داد که آخرین بار باشد که اسم پرسپولیس را می آوری و …

afshinpeiravany
واکنش افشین پیروانی به صحبتهای کارلوس کیروش در مورد پرسپولیس

لیلا اوتادی بازیگر خانم سینما و تلویزیون در استوری اینستاگرام خود از کارلوس کی روش انتقاد کرد و از برانکو ایوانکوویچ حمایت کرد.

لیلا-اوتادی
استوری اینستاگرام لیلا اوتادی در واکنش به صحبتهای کارلوس کیروش

اما در این میان احمد ایراندوست بازیگر شب های برره پست اینستاگرامی منتشر کرد و از اشک های جواد خیابانی در شبکه ۳ سیما انتقاد کرد.

ahmadirandoost
واکنش احمد ایراندوست به جواد خیابانی در پی صحبتهای جواد خیابانی و گریه وی در برنامه زنده شبکه سه سیما

ما در بخش اخبار ورزشی مجموعه ژولی پولی امیدواریم تمام این حرف و حدیث ها تمام شود و نتیجه پایانی موفقیت و قهرمانی تیم ملی کشورمان در جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ باشد.