غذای خانگی سه سار چیتگر

انتخاب استعداد برتر قسمت چهارم مرحله دوم مسابقه عصرجدید - ژولی پولی

انتخاب استعداد برتر قسمت چهارم مرحله دوم مسابقه عصرجدید

انتخاب استعداد برتر قسمت چهارم مرحله دوم مسابقه عصرجدید

31 اردیبهشت 1398

قسمت چهارم از مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید امشب ۳۰ اردیبهشت به دلیل پخش زنده فوتبال در ساعت ۲۳ بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

علاقمندان به مسابقه استعدادیابی عصرجدید می توانند بازپخش قسمت چهارم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را فردا ساعت ۱۷ مشاهده نمایند.

چهار شرکت کننده امشب استعدادهای خود را به معرض نمایش گذاشتند.

اجرای اول توسط نوید قاسمی با نمایش هیجان انگیز BMX (حرکات نمایشی با دوچرخه و رمپ) انجام شد. نوید قاسمی توانست رای مثبت دو مورد از داوران مسابقه استعدادیابی عصرجدید را کسب کند ولی با رای مردم به فینال امشب راه یافت.

اجرای دوم توسط محمدمصطفی حصار نمایش آکروبات و حرکات ژیمناستیک بی نظیر این پسر همه را متحیر کرد. محمدمصطفی حصار که به پسر ژله ای لقب گرفته و بدنی بسیار انعطاف پذیر دارد با چهار رای مثبت به فینال امشب رسید.

اجرای سوم توسط رضا ازوجی نمایش هنری، چالشی نقاشی محدب، مقعر اجرا شد. رضا ازوجی توانست دو رای مثبت داوران را کسب کند ولی نتوانست رای مردم را کسب کند و از ادامه ی مسابقه بازماند.

اجرای چهارم توسط فاطمه رادمنش استعداد بازیگری انجام شد. فاطمه رادمنش نمایشی با موضوع مدارک هویتی فرزندانی با مادر ایرانی و پدر غیر ایرانی را اجرا کرد. وی رای مثبت دو داور را از آن خود کرد ولی با رای مردم حاضر در استودیو به فینال امشب رسید.

سرانجام طبق نظر داوران مسابقه استعدادیابی عصرجدید محمدمصطفی حصار و فاطمه رادمنش از قسمت چهارم مسابقه عصرجدید انتخاب شدند تا بتوانند در آرای مردمی قرار بگیرند.

افرادی که علاقمند باشند می توانند تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۳۱ اردیبهشت از طریق اپلیکیشن روبیکا و یا شماره گیری کد دستوری هر شرکت کننده، استعداد برتر قسمت چهارم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را انتخاب کنند.

شرکت در رای گیری مسابقه استعدادیابی عصرجدید کاملا رایگان می باشد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم طبق رای و نظر مردم رقابت فاطمه رادمنش و محمدمصطفی حصار به کجا می انجامد و کدامشان می توانند شانس حضور در فینال مسابقه استعدادیابی عصرجدید را از آن خود کنند.

کد راى به محمدمصطفی حصار:
۱۴۶#*۷۸۰*
کد راى فاطمه رادمنش:
۱۴۷#*۷۸۰*