غذای خانگی سه سار چیتگر

انتخاب استعداد برتر قسمت سوم مرحله دوم مسابقه عصرجدید - ژولی پولی

انتخاب استعداد برتر قسمت سوم مرحله دوم مسابقه عصرجدید

انتخاب استعداد برتر قسمت سوم مرحله دوم مسابقه عصرجدید

30 اردیبهشت 1398

امشب سومین قسمت مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید در ساعت ۲۲:۳۰ بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

در قسمت سوم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید شاهد چهار استعداد متفاوت از شرکت کنندگان این قسمت بودیم.

اجرای اول توسط علی بهبودی فر انجام شد که توانست حرکات نمایشی بسیار جالب و منحصر به فردی انجام دهد و نظر مثبت چهار داور مسابقه عصرجدید را از آن خود کرد.

مجید ترکمان شرکت کننده ی دوم این قسمت مسابقه استعدادیابی عصرجدید بود که با استندآپ کمدی که اجرا کرد توانست لحظات شاد و خنده داری را برای مردم رقم بزند و رای مثبت چهار داور مسابقه عصرجدید را کسب کرد.

سومین شرکت کننده ی قسمت سوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید توسط آدرینا توشه اجرا شد، آدرینا توشه نمایش دختر یکی از شهدای دفاع مقدس را اجرا کرد و توانست نظر مثبت سید بشیر حسینی و رویا نونهالی را بدست آورد.

گروه پسران خورشید چهارمین شرکت کننده قسمت سوم مرحله دوم مسابقه ی عصرجدید بودند، این گروه حرکات نمایشی، ورزشی، بیت باکس و … را با هم دیگر داشتند و توانستند نظر مثبت چهار داور مسابقه عصرجدید و تشویق حضار را از آن خود کنند.

سرانجام طبق نظر داوران مسابقه استعدادیابی عصرجدید گروه پسران خورشید و مجید ترکمان از قسمت سوم مسابقه عصرجدید انتخاب شدند تا بتوانند در آرای مردمی قرار بگیرند.

افرادی که علاقمند باشند می توانند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت از طریق اپلیکیشن روبیکا و یا شماره گیری کد دستوری هر شرکت کننده، استعداد برتر قسمت سوم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید را انتخاب کنند.

شرکت در رای گیری مسابقه استعدادیابی عصرجدید کاملا رایگان می باشد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم طبق رای و نظر مردم رقابت گروه پسران خورشید و مجید ترکمان به کجا می انجامد و کدامشان می توانند شانس حضور در فینال مسابقه استعدادیابی عصرجدید را از آن خود کنند.

کد راى به گروه پسران خورشید :
۱۴۴#*۷۸۰*
کد راى به مجید ترکمان:
۱۴۵#*۷۸۰*

تکرار قسمت سوم مرحله دوم مسابقه استعدادیابی عصرجدید دوشنبه ساعت ۱۷ از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.