غذای خانگی سه سار چیتگر

امیر جدیدی در فهرست خوش تیپ ترین های جشنواره کن - ژولی پولی

امیر جدیدی در فهرست خوش تیپ ترین های جشنواره کن

امیر جدیدی در فهرست خوش تیپ ترین های جشنواره کن

1 مرداد 1400

امیر جدیدی در فهرست خوش تیپ ترین های جشنواره کن+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

به گزارش ژولی پولی به نقل از خبرگزاری سینما نوین، امیر جدیدی که در هفته گذشته با استایل کلاسیک و منحصر به فرد خودش در مراسم فرش قرمز افتتاحیه فیلم قهرمان در فستیوال کن ۲۰۲۱ حضور داشت، به عنوان هفت بازیگر مرد خوش پوش هفته، توسط مجله معتبر Gentlemen’s Quarterly انتخاب شد.
لباس‌های امیر جدیدی از برند لوکس فرانسوی برلوتی انتخاب شده بود؛ لباس‌هایی خوش‌دوخت و شیک. اما در کنار آن، اکسسوری‌های جذاب استایل جدیدی هم توجه‌ همه را به خود جلب کرده بود.
ساعت او در مراسم نخستین فرش قرمز از برند لوکس و سوئیسی هاب‌لوت  انتخاب بود. ساعت این بازیگر در مراسم فوتوکال هم از برند بسیار لوکس اودمار پیگه انتخاب شده بود.
عینک این هنرپیشه جوان هم از برند ری‌بن انتخاب شده بود.
ری‌بن هم از بهترین برندهای دنیاست و محصولات ارزنده‌ای را روانه بازار می‌کند.

بیوگرافی امیر جدیدی:

امیر جدیدی زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۶۳ بازیگر سینما و تئاتر، مربی و بازیکن تنیس اهل ایران است.

او تابحال موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های عرق سرد و تنگه ابوقریب شده‌است.امیر جدیدی در هفتاد و چهارمین جشنواره کن جشنواره کن ۲۰۲۱ یکی از ۳ گزینه شانس برای نخل طلای بهترین بازیگر نقش اول مرد بود.

زندگی‌نامه امیر جدیدی:

امیر جدیدی دارای مدرک کارشناسی در مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد در مدیریت ارشد کسب‌وکار از دانشگاه آزاد اسلامی است. او کار سینمایی خود را از سال ۱۳۸۹ با فیلم آفریقا ساختهٔ هومن سیدی آغاز کرد.

امیر جدیدی برای بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر و دهمین جشن منتقدان سینمای ایران شد. او همچنین برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دو فیلم تنگهٔ ابوقریب و عرق سرد از سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. بازی او در نقش یک مأمور امنیتی وطن‌پرست در فیلم «روز صفر تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخت. او همچنین برای این نقش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد.