غذای خانگی سه سار چیتگر

بیوگرافی امیدوار رضایی برادر محسن رضایی+ عکس - ژولی پولی

بیوگرافی امیدوار رضایی برادر محسن رضایی+ عکس

بیوگرافی امیدوار رضایی برادر محسن رضایی+ عکس

15 خرداد 1400

بیوگرافی امیدوار رضایی برادر محسن رضایی+ عکس را در مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

امیدوار رضایی زادهٔ ۱۳۳۵ مسجدسلیمان سیاست‌مدار، مدرس دانشگاه و جراح ایرانی است، که در ادوار پنجم، ششم، هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان نمایندهٔ مسجدسلیمان از استان خوزستان، در مجلس حضور داشت و در دوره‌های پنجم و هشتم، از اعضای هئیت رئیسه مجلس بود. رضایی دانش‌آموخته دکتری پزشکی و جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. وی در فاصله سالهای ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ معاون امور قوانین مجلس شورای اسلامی بود و هم‌اکنون به‌عنوان رئیس بیمارستان لقمان، همچنین مدرس و عضو هیئت امنایء دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه جندی شاپور اهواز فعالیت می‌کند. او برادر کوچکتر محسن رضایی می‌باشد.

بیوگرافی امیدوار رضایی:

امیدوار رضایی میرقائد در دی‌ماه ۱۳۳۵ در شهر مسجدسلیمان، استان خوزستان زاده شد. وی برادر کوچکتر محسن رضایی فرمانده پیشین سپاه پاسداران و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام است. رضایی دوران تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش سپری کرد، سپس به تهران نقل مکان نمود و تحصیلات متوسطه تا دریافت مدرک دیپلم را در دبیرستان ارشاد تهران گذراند. او پس از قبولی در آزمون کنکور سراسری، در سال ۱۳۵۵ وارد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شد و در سال ۱۳۶۳ مدرک دکتری پزشکی را دریافت نمود. وی در همان سال ۱۳۶۳ تحصیل در مقطع تخصص جراحی مغز و اعصاب را آغاز نمود و در سال ۱۳۶۸ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران فارغ‌التحصیل شد، سپس در فاصله سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ دوره‌های فوق تخصصی کوتاه مدت را در مرکز جراحی مغز و اعصاب هانور آلمان سپری نمود. وی اکنون رئیس بیمارستان لقمان است.

مدرک تحصیلی امیدوار رضایی:

دکتری پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۳۵۵ تا ۱۳۶۳

تخصص جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۸

دوره‌های فوق تخصصی کوتاه مدت در مرکز جراحی مغز و اعصاب هانور آلمان – پرفسور سمیعی و مرکز جراحی مغز و اعصاب برلین آلمان ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲

سوابق اجرایی امیدوار رضایی:

رضایی از اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی است و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۶ نیز معاونت امور قوانین مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت. وی در ادوار پنجم و هشتم مجلس شورای اسلامی، از اعضای هیئت رئیسه مجلس بود، همچنین در دوره‌های ششم و هفتم ریاست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس را برعهده داشت.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی

معاون آموزشی و قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

عضو شورای اصلاحات سلامت کشور

عضو هیئت امنایء دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه جندی شاپور اهواز

مشاور سلامت معاون اجرایی ریاست جمهوری و مشاور وزیر بازرگانی دولت ششم

ریاست بیمارستان لقمان حکیم از ۱۳۷۱ تاکنون

نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی از ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹

رئیس هیئت مدیره هلال احمر خوزستان از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴