غذای خانگی سه سار چیتگر

اقدام زیبای آتش نشان برای دختر ۴ ساله - ژولی پولی

اقدام زیبای آتش نشان برای دختر ۴ ساله

اقدام زیبای آتش نشان برای دختر ۴ ساله

12 اردیبهشت 1400

اقدام زیبای آتش نشان برای دختر ۴ ساله را در قسمت اخبار اجتماعی مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

روایت جالب مادر دختر ۴ ساله از اقدام زیبای یک آتش نشان پس از رهاسازی درب سماور از انگشت دست دخترش

چند شب پیش دختر چهار ساله من انگشتش تو سوراخ در سماور گیر کرد و در نیومد و به آتش نشانی زنگ زدم. چهار نفر اومدن و خودشونم به اورژانس زنگ زده بودن و دو نفر هم از اورژانس اومدن.

آتش نشان ها انسانهای واقعا دلسوز، کاربلد و فوق العاده مهربان بودند.

انقدر به فکر دخترم و اینکه نترسه بودن که دوساعت کامل کارشون طول کشید، کاری که میشد در یه ربع تموم کرد ولی نمیخواستن بچه بترسه و گریه کنه.

انقدر درحال کار با دخترم صحبت کردند، از بچه هاشون تعریف کردند، با دخترم شعر خوندن، آواز خوندن که بچه چهار ساله با اعتماد کامل راحت نشست و گذاشت کارشون رو انجام بدن.

در حین کار یکی از آتش نشانها گفت جایزه چی میخوای و دخترم گفت دوتا «پفیلا» یکی برای من یکی برای داداشم. دو روز بعد در کمال ناباوری همون آتش نشان زنگ زد و گفت نادیا خونست جایزشو براش بیارم؟ ایشون آقای تهرانی هستند از ایستگاه آتش نشانی مینی سیتی تهران.

خاطره بسیار زیبایی برای دخترم ساختن و من و همسرم مدیون محبتشون هستیم.

آتش نشان کیست؟

خاموش کردن آتش یا اطفاء حریق مجموعه اقداماتی است که برای مقابله با آتش به وسیلهٔ خاموش کردن، کنترل یا هدایت آتش‌های ناخواسته انجام می‌گیرد. اهداف آتش‌نشانی حفاظت از سلامت افراد، جلوگیری از آسیب به اموال و حفاظت از محیط زیست است.

خاموش کردن یا اطفای حریق مهارتی بسیار فنی است که احتیاج به دوره‌های طولانی چه در زمینه‌های عمومی مانند مقابله با آتش و چه در زمینه‌های تخصصی مانند عملیات امداد و نجات دارد. به شخصی که به صورت تخصصی به مهارت‌های اطفاء حریق آشناست آتش‌نشان می‌گویند. در زمان قاجار به آتش‌نشانی «اطفائیه» و به آتش‌نشان نیز «اطفائیه چی» گفته می‌شده‌است. آتش‌نشانی یک شغل بسیار مهم، سخت، خطرناک، حرفه ایی و پرآسیبی است و آتش نشان در هر عملیات امکان مجروح شدن ویا فوت شدن را دارد.