غذای خانگی سه سار چیتگر

استقبال گسترده از اکران فیلم سینمایی قسم در شیراز - ژولی پولی

استقبال گسترده از اکران فیلم سینمایی قسم در شیراز

استقبال گسترده از اکران فیلم سینمایی قسم در شیراز

31 مرداد 1398

با وجود اینکه از اکران اولیه فیلم قسم به کارگردانی محسن تنابنده زمان زیادی نمی گذرد ولی در این مدت این فیلم سینمایی با استقبال وسیع مردم در سر تا سر کشور مواجه شده است.

در مراسم اکران فیلم سینمایی قسم در شهر شیراز، جمعیت پر شماری حضور داشتند که با رسیدن محسن تنابنده و احمد مهرانفر، میزان استقبال و شور و شوق مردم به اوج خود رسید.

فیلم سینمایی قسم دومین تجربه ی کارگردانی محسن تنابنده در سینما می باشد، وی پیش از این به عنوان بازیگر و کارگردان در فیلم سینمایی گینس حضور داشت.

مهناز افشار در فیلم سینمایی قسم

استقبال مردم از محسن تنابنده و احمد مهرانفر برای اکران فیلم سینمایی قسم به حدی بود که یکی از حضار که پسری نوجوان بود از دیدن محسن تنابنده اشک شوق ریخت.

از عوامل فیلم سینمایی قسم می توانیم به الهام غفوری و جلیل شعبانی به عنوان تهیه کننده، تورج اصلانی به عنوان فیلم بردار و خشایار موحدیان به عنوان تدوین گر اشاره کنیم.

فیلم سینمایی قسم در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر که در سال ۹۷ برگزار شد، رونمایی گردید و در چند بخش نامزد سیمرغ بلورین شد.

از بازیگران فیلم سینمایی قسم می توانیم به سعید آقاخانی، مهناز افشار، حسن پورشیرازی، سامان ارسطو، مهران احمدی، گیتی معینی، محسن تنابنده و … اشاره کنیم.

اکران فیلم سینمایی قسم در شیراز: