غذای خانگی سه سار چیتگر

استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال - ژولی پولی

استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال

استعفای فتح الله زاده از مدیرعاملی باشگاه استقلال

5 دی 1398

علی فتح الله زاده پر افتخارترین مدیرعامل استقلال تهران پستی را به تازگی در صفحه اینستاگرام شخصی اش منتشر نمود و انصرافش را از عضویت در هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد.

از زمانی که آندره استراماچونی از سرمربی گری تیم استقلال تهران انصراف داد و به ایتالیا سفر نمود، تیم فوتبال استقلال چالش های زیادی را پشت سر نهاده است.

هواداران پس از پذیرش سمت مدیرعاملی استقلال توسط علی فتح الله زاده امیدوار بودند که استراماچونی به استقلال بازگردد و مجددا هدایت تیمشان را برعهده بگیرد، ولی در حال حاضر مشخص نیست سرنوشت تیم استقلال چه می شود؟ چه سرمربی هدایت این تیم را بر عهده می گیرد؟ چه شخصی به عنوان رئیس هدیت مدیره استقلال انتخاب می شود؟ و آیا با این همه می توان امیدوار بود استقلال قهرمان لیگ برتر شود؟

پست اینستاگرامی علی فتح الله زاده:

استعفای فتح الله زاده از باشگاه استقلال

💙
روزی که به استقلال آمدم این باشگاه نه مدیرعامل داشت و نه سرمربی! وقتی از من خواستند که بیایم میدانستم کار سختی است اما به خاطر همه هواداران بزرگ و با شرف استقلال برای خدمتگزاری آمدم و بی منت کار کردم هر چند که آنروزها هم تهمت می زدند که من به همه آنها خط داده‌ام! امروز من مدیرعامل نیستم اما تمام وظایف مدیرعاملی از من طلب می شد! این در حالیست که چند روز قبل از دریافت حکم هیات مدیره، جناب استراماچونی از ایران رفته بود! متاسفانه اینبار از جانب هواداری که دوستش دارم و خواهم داشت متهم شدم به این که خودم را فروختم به میز و صندلی مدیریت!! وای بر من که اینچنین از رفتارم برداشت شد! این اصلا برایم قابل تحمل نیست بنابراین ضمن تشکر از همه هواداران عزیز و بزرگوار همچنین جناب وزیر محترم اعلام می کنم از این لحظه هیچ پست و سمتی در باشگاه ندارم و از این پس همچون گذشته یک هوادار در کنار شما خواهم بود.
ارادتمند شما
علی فتح الله زاده

آیا فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می شود؟