غذای خانگی سه سار چیتگر

از شاخ های اینستاگرام تا تحول کسب و کار - پلنگهای اینستاگرام - شبکه های اجتماعی

از شاخ های اینستاگرام تا تحول کسب و کار

از شاخ های اینستاگرام تا تحول کسب و کار

4 شهریور 1397

با گسترش فعالیت کاربران ایرانی و فیلترشدن برخی از شبکه های اجتماعی، فعالیت گسترده در اینستاگرام به حد اشباع خود رسید به طوری که موضوعی به نام شاخ های اینستا مطرح شد.

شاخ ها و پلنگ های اینستا افرادی هستند که تایم زیادی از شبانه روز خود را به تفریح و وقت گذرانی و دیده شدن در اینستاگرام می پردازند و هدفشان کسب در آمد و رونق کسب و کار نیست!!

نوجوانان و جوانان کم سن و سالی که تمام تلاش خود را می کنند که فالوورهای بیشتری را جذب کنند و پست های جذابی داشته باشند تا لایک بیشتری بخورد و از طریق کامنت با مخاطبان خود در تعامل باشند.

شاخ های اینستا روز به روز بیشتر از قابلیت های جدید این شبکه اجتماعی استفاده می کنند و با ویدئوهای جذاب و استوری هایی که می گذارند حتی تعداد بازدیدها و لایک های پست هایشان از هنرمندان، سیاستمداران و افراد مطرح جامعه نیز بیشتر می شود.

اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید ژولی پولی قصد دارد در این مقاله شما را با روش های توسعه ی کسب و کار در دنیای مدرن و شبکه اجتماعی اینستاگرام آشنا کند.

بدون اینکه نیاز باشد هزینه های گزافی را بابت تبلیغات پرداخت کنید می توانید روزانه با صرف زمان کوتاهی به جای اینکه مثل شاخ های اینستا وقت گذرانی کنید تا خودتان دیده شوید محصولات و نوع کارتان رو معرفی کنید.

اینستاگرام

در زیر به چند روش برای بیشتر دیده شدن پیج اینستاگرامتان اشاره می کنیم:

  1. پست های جذاب را فراموش نکنید، کاربران اینستا بیش از این که کپشن را مطالعه کنند به تصویر نگاه می کنند پس با استفاده از تصاویر زیبا کاربران را به سمت پیج خود بکشانید.
  2. استفاده از هشتگ مناسب بسیار مهم است، هشتگ هایی را به کار ببرید که برای کاربر هدف جذاب باشد.
  3. آهسته و پیوسته فعالیت کنید، هر روز در یک یا چند تایم مشخص طبق یک برنامه پست هایتان را در پیج تان قرار دهید.
  4. از هر طریقی با مشتریان درتعامل باشید، کامنت هایشان را جواب دهید. از استوری و لایو غافل نشوید و مداوم در حال تهیه محتوای جذاب برای کاربرانتان باشید.
  5. لینک سایت و وبلاگ را در بیو سایت و استوری ها استفاده کنید تا بازدید سایتتان هم از این طریق بیشتر شود.