غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای ازدواج دختر پولدار با پاکبان محله شان+ ویدیو - ژولی پولی

ماجرای ازدواج دختر پولدار با پاکبان محله شان+ ویدیو

ماجرای ازدواج دختر پولدار با پاکبان محله شان+ ویدیو

5 اردیبهشت 1400

ماجرای ازدواج دختر پولدار با پاکبان محله شان+ ویدیو را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

در هرکدام از قسمتهای برنامه دعوت روایت گر داستان های واقعی از زندگی مردم می باشد.

مشاهده ویدیو:

کپشن شماره یک اینستاگرام برنامه دعوت:

انتخاب کردن یه بحثه، پای انتخاب وایسادن هم یه بحث.
برنامه امروز ما سرگذشت یک انتخاب جالب و شنیدنیه. دهه شصتی ها زود انتخاب نمیکنن، وقتی هم دست به انتخاب میزنن اینجوری غیورانه و عاشقانه پیش میرن.
برنامه امشب رو‌ببینید و هر سوالی از مهمون داشتید اینجا بپرسید در طول برنامه حتما از مهمان می پرسیم.

کپشن شماره دو:

مهمان امشب برنامه دعوت دختری بود بزرگ شده در خانواده ای مرفه که در۱۶سالگی برای اینکه خاص باشد عاشق پاکبان محله اش شد و‌ خواست خاص ازدواج کند …

کپشن شماره سه:

خانمی که مهمان برنامه بودن گفتن به خاطر اینکه شوهرشون رفتگر بودن مردم قضاوتشون می کردند و در زندگی ‌شان تاثیر گذاشت. به همین خاطر تصمیم به طلاق گرفتند
تا حالا شده به خاطر قضاوت دیگران از چیزهایی که دوست دارین بگذرین؟

طلاق:

طلاق به معنی پایان قانونی ازدواج و جدا شدن همسران از یکدیگر است و در پی آن حقوق و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته از میان می‌رود. طلاق معمولاً وقتی اتفاق می‌افتد که استحکام رابطه زناشویی از بین می‌رود و میان زوجین ناسازگاری و تنش وجود دارد. طلاق اجتماعی، تغییرات در دوستی‌ها و سایر روابط اجتماعی است که مرد یا زن طلاق گرفته با آن‌ها سر و کار دارد. طلاق روانی، موقعیتی است که از طریق آن فرد پیوندهای وابستگی عاطفی به همسرش را قطع کند و به تنها زیستن تن دردهد.

طلاق با بطلان ازدواج متفاوت است. بطلان ازدواج به معنای این است که ازدواج صورت گرفته از ابتدا باطل و بی‌اعتبار بوده‌است. شیوهٔ انجام طلاق در قوانین کشورهای مختلف بسیار متفاوت است اما در اغلب کشورها نیاز به تأیید یک دادگاه یا مرجع رسمی حقوقی وجود دارد. مذاهب مختلف نیز رویکردهای متفاوتی به طلاق دارند. طلاق در اسلام به اختیار شوهر انجام می‌شود اما زن نیز در شرایط خاصی ممکن است حق طلاق را به دست بیاورد.