غذای خانگی سه سار چیتگر

واکنش مزدک میرزایی به شایعه اختلافش با عادل فردوسی پور و دوستی ۲۵ ساله - ژولی پولی

واکنش مزدک میرزایی به شایعه اختلافش با عادل فردوسی پور و دوستی ۲۵ ساله

واکنش مزدک میرزایی به شایعه اختلافش با عادل فردوسی پور و دوستی ۲۵ ساله

8 اردیبهشت 1399

پس از مهاجرت مزدک میرزایی، شایعات مبنی بر اختلاف مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور مطرح شد.

موضوع اختلاف ما بین مزدک میرزایی و عادل فردوسی پور پس از گفتگوی لایوی که مزدک میرزایی با آرمین قبادی پاشا داشت مطرح شد.

دلیل مهاجرت مزدک میرزایی:

در این گفتگو مزدک میرزایی در مورد دلایل مهاجرتش به انگلیس صحبت کرد و دلیل جدایی اش از صدا و سیما را این گونه مطرح کرد به همان دلایلی که رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه هایشان گفته اند رفته ام….

اما رضا جاودانی و جواد خیابانی در مصاحبه هایشان به این موضوع اشاره کرده بودند که صدا و سیما اختصاصی با یک شخص خاص در حال همکاری است.

با مطرح کردن این موضوع برخی افراد آن شخص خاص را عادل فردوسی پور معرفی کردند و به اختلاف ما بین عادل فردوسی پور و رضا جاودانی اشاره کردند.

به تازگی مزدک میرزایی پستی را در اینستاگرام منتشر کرد و در مورد شایعات مطرح شده توضیح داد و از عادل فردوسی پور به عنوان یکی از بهترین دوستانش نام برد و سوتفاهم های مطرح شده را برطرف کرد.

مشاهده نمایید: شعر پیمان یوسفی و دلنوشته جواد خیابانی درباره مزدک میرزایی

شایعه اختلاف عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی

پست اینستاگرامی مزدک میرزایی:

متاسفانه بعد از اولین گفتگوی لایو اینستاگرامی با آرمین قبادی پاشا، یکسری از دوستان از صحبتهای من سؤبرداشت داشتند و با توجه به اینکه در لایو بعدی کاملا توضیح دادم ولی می بینم هنوز یک سری سوال می پرسند در این مورد.

بیشتر از ۲۵ ساله که عادل رو میشناسم و به جز خوبی چیز دیگه ای ازش ندیدم. اون یکی از بهترین دوستان من بوده و خواهد بود. از توقف برنامه ۹۰ من هم مثل خیلی ها ناراحت شدم. این رو برای اون عده ای میگم که به شایعه سازی علاقه دارند.