غذای خانگی سه سار چیتگر

ماجرای اتهام آزار جنسی شادمهر عقیلی چیست؟+ عکس - ژولی پولی

ماجرای اتهام آزار جنسی شادمهر عقیلی چیست؟+ عکس

ماجرای اتهام آزار جنسی شادمهر عقیلی چیست؟+ عکس

2 اردیبهشت 1400

ماجرای اتهام آزار جنسی شادمهر عقیلی چیست؟+ عکس را در قسمت حواشی هنرمندان مجله خبری ژولی پولی مشاهده نمایید.

پس از آیدین آغداشلو و محسن نامجو این با شادمهر عقیلی خواننده و آهنگساز ایرانی مواجه شدیم!!

اتهام آزار جنسی:

در ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، فردی به نام ماریا، ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرد و در آن ادعا می‌کرد که شادمهر عقیلی او را مورد آزار جنسی قرار داده‌است. وی در آن ویدئو ادعا می‌کرد که چند سال پیش، وقتی که او تازه به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرده بود این اتفاق افتاده‌است، و شادمهر عقیلی در خانه یکی از دوستان او بوده‌است و در همان شب شادمهر با او آشنا می‌شود. او همچنین اظهار می‌کرد چند روز پس از آن، شادمهر عقیلی از ماریا خواسته که به استودیویی شخصی اش برود که با هم به اجرای آهنگ بپردازند.

استوری بهمن بابا زاده درباره اتهام شادمهر عقیلی:

ماجرای اتهام آزار جنسی شادمهر عقیلی

بیوگرافی شادمهر عقیلی:

شادمهر عقیلی (زادهٔ ۷ بهمن ۱۳۵۱) خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. او پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا به فعالیت هنری ادامه داد.

زندگی:

شادمهر در یک خانواده شش نفره در تهران متولد شد. سه برادر به نام‌های حمید، محمد تقی و محمد علی و یک خواهر به اسم پروین داشت که از این سه برادر، یکی از آن‌ها حین خدمت سربازی و یکی از آن‌ها در زلزلهٔ رودبار فوت شدند. محمد تقی نیز در سال ۹۲ درگذشت. پدرش نیز در دوران نوجوانی شادمهر درگذشت. نام پدر وی علیقلی و مادر وی که هم‌اکنون مقیم ایران است عاصفه است شادمهر از کودکی با دیدن سازهای موسیقی به این رشته هنری علاقمند شد.

در سال ۱۳۷۶ از هنرستان موسیقی به اتفاق یک گروه به واحد موسیقی صداوسیما رفت. فؤاد حجازی هم جزو آن گروه بود. در همان‌جا بود که با خشایار اعتمادی و علیرضا عصار آشنا شد. اولین آلبوم بدون کلام او به نام «بهار من» که تنظیمی جدید از قطعات قدیمی بود مورد استقبال قرار گرفت و هم‌زمان همکاری خود را با صداوسیما آغاز کرد.

تب شادمهر به مرور بالا گرفت و انتشار آلبوم «دهاتی» آغازگر موجی بود که همه موسیقی پاپ بعد از انقلاب را تحت تأثیر قرار داد. این آلبوم همچنان رکورد فروش آلبوم موسیقی را با بیش از دو و نیم میلیون نسخه فروش در اختیار دارد.

او بعد از انتشار چند آلبوم موفق و انتشار قطعاتی چون «گل یاس» (که به فاطمه زهرا تقدیم شده بود)، توانست نگاه تندروهای مذهبی را هم به سمت آثارش جلب کند. آخرین فعالیت رسمی شادمهر در ایران حضور در فیلم سینمایی «پر پرواز» بود. نقش خواننده‌ای که مجوز انتشار آثارش صادر نمی‌شود و قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارد.

سرانجام شادمهر در سال ۱۳۸۰ پیش از اکران فیلم شب برهنه، ایران را ترک کرد و فعالیت‌هایش را در کانادا و سپس آمریکا ادامه داد.