غذای خانگی سه سار چیتگر

آیا بنیامین بهادری مجری ماه عسل می شود - ژولی پولی

آیا بنیامین بهادری مجری ماه عسل می شود

آیا بنیامین بهادری مجری ماه عسل می شود

14 اردیبهشت 1398

برنامه ماه عسل از سال ۱۳۸۶ به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی در ایام ماه مبارک رمضان، هر شب قبل از لحظه های افطار روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

برنامه ماه عسل یکی از برنامه های اجتماعی و معنوی است که سالهاست مردم قبل از لحظه های افطار به دیدن سوژه های آن که اغلب برگرفته از زندگی و مشکلات مردم است عادت کرده اند.

اما احسان علیخانی در جشنواره جام جم سال ۹۷ خبر از اتمام برنامه ماه عسل داد.

در حال حاضر احسان علیخانی اجرا و تهیه کنندگی نخستین مسابقه استعدادیابی ایران به نام عصرجدید را برعهده دارد و در این زمینه نیز توانسته موفق باشد و مخاطبان بسیاری را جذب کند.

روز گذشته معاون سیما درباره پخش برنامه ماه عسل اعلام کرد که امسال احسان علیخانی درگیر برنامه عصرجدید است و برنامه با اجرای ایشان در ماه رمضان به روی آنتن نخواهد رفت.

بنیامین بهادری مجری ماه عسل می شود

در سال ۹۱ ماه عسل با اجرای علی ضیا، در سال ۸۹ با اجرای حسن جوهرچی و در سال ۸۷ هم چند قسمت ابتدایی برنامه با اجرای محسن افشانی بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت.

ولی خبرها حاکی است که امسال برنامه ماه عسل با اجرای خواننده معروف پاپ کشورمان بنیامین بهادری بر روی آنتن شبکه ۳ سیما خواهد رفت.

پیش از اجرای برنامه تب تاب قرار بود اجرای این برنامه بر عهده ی بنیامین بهادری باشد که بعدها باربد بابایی، مجری این برنامه شد.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم از روز اول ماه مبارک رمضان، چه کسی جایگزین احسان علیخانی خواهد شد و بر روی صندلی مجری برنامه ماه عسل خواهد نشست.