غذای خانگی سه سار چیتگر

آیا برانکو سرمربی تیم ملی ایران می شود؟ - ژولی پولی

آیا برانکو سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

آیا برانکو سرمربی تیم ملی ایران می شود؟

3 آذر 1398

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات که مردم ایران به وی ارادت خاصی دارند و اول وی را با تیم ملی ایران و سپس با موفقیت های چشم گیری که با تیم فوتبال پرسپولیس کسب کرد، می شناسند.

برانکو نخستین بار در سال ۲۰۰۱ به عنوان دستیار میراسلاوبلاژویچ (سرمربی تیم ملی ایران) به تیم ملی کشورمان پیوست و در سال ۲۰۰۲ مسئولیت هدایت تیم ملی ایران را پذیرفت.

در سال ۲۰۰۶ تیم ملی ایران موفق شد با سرمربی گری برانکو به جام جهانی صعود کند.

پس از سرمربی گری تیم ملی ایران، برانکو بعد از سالها برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس به ایران بازگشت و توانست در چند دوره ی متوالی موجب درخشش تیم سرخپوشان پایتخت شود.

برانکو سرمربی تیم فوتبال ایران شد

اما برانکو پس از جدایی از پرسپولیس به تیم الاهلی عربستان پیوست و هدایت این تیم را به عهده گرفت، از سویی دیگر کارلوس کیروش نیز از تیم ملی ایران جدا شد و سرمربی گری تیم ملی ایران را ویلموتس پذیرفت.

برانکو نتوانست با تیم الاهلی به موفقیت دست یابد و ویلموتس نیز نتوانست تیم ملی ایران را به نتایجی درخور برساند.

رسانه ها به تازگی نام برانکو ایوانکوویچ را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرده اند و شرط همکاری برانکو با تیم ملی ایران را پرداخت بدهی های موقه ی تیم پرسپولیس به این سرمربی کروات دانسته اند.

حال باید منتظر باشیم و ببینیم آیا برانکو بار دیگر به ایران باز می گردد و سرمربی گری تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده می گیرد یا خیر؟

برانکو ایوانکوویچ، پرافتخارترین سرمربی خارجی تیم پرسپولیس