غذای خانگی سه سار چیتگر

آشنایی با فیلم سینمایی گورکن - ژولی پولی

آشنایی با فیلم سینمایی گورکن

آشنایی با فیلم سینمایی گورکن

14 شهریور 1398

وقتی فیلم سینمایی گورکن را در گوگل سرچ می کنید، ویکی پدیا عنوان فیلم سینمایی گورکن را نمایش می دهد که در سال ۱۳۶۳ به کارگردانی محمدرضا هنرمند ساخته شده است.

اما این بار فیلم سینمایی دیگری با عنوان گورکن به کارگردانی و نویسندگی کاظم ملایی در حال ساخت است که برای سی و هشتمین دوره جشنواره فجر برای نخستین بار به اکران در خواهد آمد.

زمان فیلم برداری فیلم سینمایی گورکن حدود ۲ ماه طول خواهد کشید و این فیلم سینمایی در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

مهراوه شریفی نیا به تازگی پستی را در اینستاگرام منتشر کرده و از خبر پیوستن خودش و گوهر خیراندیش به فیلم سینمایی گورکن خبر داده است.

گورکن پس از فیلم سینمایی کوپال دومین تجربه کاظم ملایی در زمینه ساخت فیلم بلند می باشد.

فیلم سینمایی گورکن

بازیگران فیلم سینمایی گورکن:

از بازیگران فیلم سینمایی گورکن می توانیم به محمد حسن معجونی، ویشکا آسایش، گوهر خیراندیش، مهراوه شریفی نیا و … اشاره کنیم.

عوامل فیلم سینمایی گورکن:

تهیه کننده: سینا سعیدیان، نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، طراح چهره‌پردازی:  محمود دهقانی، طراح صحنه: منیر رضی‌زاده، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی، طراح لباس: ندا نصر، تدوین: بابک قائم، موسیقی متن: مهدی پناهی، طراح گرافیک: علی مرادی بارانی، عکاس: یوسف عبدالرضایی، جانشین تولید: حامد آزادی، منشی صحنه: مهشید صادقی، مدیر تدارکات: امیر جعفری نژاد

صفحه رسمی فیلم گورکن در اینستاگرام:@goorkan.movie

تیزر فیلم سینمایی گورکن: