غذای خانگی سه سار چیتگر

اپلیکیشن Gradient چیست؟+ به کدام ملیت شبیه هستید؟+ به کدام بازیگر شبیه هستید؟ - ژولی پولی

اپلیکیشن Gradient چیست؟+ به کدام ملیت شبیه هستید؟+ به کدام بازیگر شبیه هستید؟

اپلیکیشن Gradient چیست؟+ به کدام ملیت شبیه هستید؟+ به کدام بازیگر شبیه هستید؟

28 اسفند 1398

اگر تمایل دارید بدانید به مردم کدام کشور شبیه هستید یا به کدام بازیگر و چهره مشهور شبیه هستید با بخش تکنولوژی ژولی پولی همراه باشید تا شما را با قابلیت های جدید نرم افزار Gradient آشنا کنیم.

یکی از اپلیکیشن هایی که این روزها توانسته بین کاربران فضای مجازی طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند، اپلیکیشن Gradient می باشد.

قابلیت اصلی اپلیکیشن Gradient ویرایش عکس می باشد، اما با ویژگی هوش مصنوعی می تواند تشخیص دهد چهره شما شبیه به کدام قومیت است و همچنین می تواند تشخیص دهد چهره شما مشابه با کدام بازیگر است.

شاید بارها و بارها استوری های اینستاگرام را دیده باشید که نشان می دهد دوستانتان به کدام قومیت و نژاد شباهت دارند یا مشابه با کدام بازیگر هستند.

اگر شما هم دوست دارید بدانید به کدام نژاد یا کدام بازیگر شباهت دارید، سریع تر به اپل استور برای سیستم عاملی IOS یا گوگل پلی برای سیستم عامل اندروید مراجعه نمایید و اپلیکیشن Gradient  را بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایید.

در صورت تمایل مشاهده کنید: آشنایی با بازی مهیج فورتنایت

شبیه کدام چهره معروف هستید؟

اگر قصد دارید بدانید به کدام بازیگر و چهره مشهور شباهت دارید باید از قابلیت Doppelganger نرم افزار Gradient استفاده نمایید.

نرم افزار شبیه کدام بازیگر هستید؟

شبیه کدام قوم یا نژاد هستید؟

اما اگر قصد دارید بدانید چهره شما به کدام قومیت و نژاد شباهت دارید باید از قابلیت Ethnicity Estimate نرم افزار Gradient  استفاده کنید.

نرم افزار شبیه کدام قومیت هستید؟

Gradient به مدت ۳ روز رایگان است:

نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که استفاده از اپلیکیشن Gradient به مدت سه روز رایگان می باشد، پس از مدت زمان ۳ روز، برای استفاده از این نرم افزار باید ماهیانه مبلغ ۲۰ دلار پرداخت نمایید.

تنها نگرانی مردم برای استفاده از اپلیکیشن Gradient ذخیره شدن عکس ها بر روی سرور اپ و استفاده از این عکسها برای مقاصد دیگر می باشد.