غذای خانگی سه سار چیتگر

آسیه اسدزاده کیست؟+ بیوگرافی آسیه اسد زاده و ماجرای نامزدی با علی انصاریان - ژولی پولی

آسیه اسدزاده کیست؟+ بیوگرافی آسیه اسد زاده و ماجرای نامزدی با علی انصاریان

آسیه اسدزاده کیست؟+ بیوگرافی آسیه اسد زاده و ماجرای نامزدی با علی انصاریان

15 اسفند 1399

آسیه اسدزاده کیست؟+ بیوگرافی آسیه اسدزاده بازیگر و ماجرای نامزدی آسیه اسدزاده و علی انصاریان را در مجله ژولی پولی مشاهده نمایید.

آسیه اسدزاده بازیگر سینما امروز پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر نامزدی ۵ ساله اش با علی انصاریان را منتشر کرد که بشدت در فضای مجازی جنجالی شد.

البته بعد چند ساعت خبرهایی منتشر شد که خبر نامزدی مرحوم علی انصاریان و این بانوی هنرمند تکذیب شده است.

در روزهای اولی که مرحوم علی انصاریان فوت شد، سوالی که به دفعات از سوی مردم مطرح می شد این بود که آیا علی انصاریان مجرد بوده است یا خیر؟؟

حال با گذشت یکماه که از فوت علی انصاریان می گذرد، خبرهایی مبنی بر نامزدی پنج ساله این فوتبالیست پیشکسوت و بازیگر با یکی از بانوان بازیگران شنیده می شود.

مشاهده نمایید: مادر علی انصاریان کیست؟

بیوگرافی آسیه اسدزاده

بیوگرافی آسیه اسدزاده:

فیلم طاقباز عنوان فیلم سینمایی است که در سال ۱۳۹۵ به کارگردانی شهرام اسدزاده ساخته شده است که یکی از بازیگران این فیلم آسیه اسدزاده می باشد.

آسیه اسد زاده در فیلم طاقباز در کنار بازیگرانی همچون مهدی ماهانی، شاهد احمدلو، نسیم ادبی، نادر فلاح، سارا خوئینی ها، بهار ارجمند، سید علی صالحی و … به ایفای نقش پرداخت.

پست اینستاگرامی آسیه اسدزاده:

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه…

به مو میرسه ولی… ولی این بار پاره شد

عشق ابدی من ،تمام منی ، تا ابد تا همیشه…

تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه.روزهای تاریک و مثل روزهای روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد.آخرین بوسه، آخرین نگاه ،آخرین کلام ، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار ، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزوها و رویاهایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد ،فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم.زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی خوام. از ته قلبم از خدا می خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم )ممنونم که لحظه های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.

خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.